18.01.2012

Am găsit de curând poza aceasta pe net şi m-a făcut să mă gândesc la motivaţia de care avem nevoie pentru a face anumite lucruri şi de influenţa pe care o au ceilalţi asupra noastră şi asupra deciziilor noastre .
Adesea spunem că avem nevoie de o schimbare pe care o facem doar pentru noi , dar din punctul meu de vedere , replica aceasta nu este altceva decât o minciună . Iau exemplul kilogramelor în plus ; dacă am sta într-un loc izolat şi n-am vedea pe nimeni ( sau  singurele persoane din preajmă ar fi membrii familiei ), nu cred că ne-ar mai deranja atât de tare că avem "colăcei" , că picioarele sunt mai groase decât am vrea şi că faţa este rotundă , în timp ce ne-o dorim ovală . 
În legătură cu textul de mai sus , din imagine , uneori facem o schimbare pe care nici nu ne-am dori-o doar pentru a demonstra că putem şi să încetăm să fim judecaţi , comparaţi , etichetaţi , să încetăm să ne simţim prost . După cum se zice , dacă spui de prea multe ori o minciună ajungi până şi tu s-o crezi adevărată , aşadar , dacă ţi se spun neîncetat anumite lucruri la un moment dat o iei în serios , te saturi şi acţionezi . Dacă reuşeşti , te simţi bine pentru că ai demonstrat ce aveai de demonstrat , dacă dai greş ceilalţi te judecă din nou crud şi-ţi pun eticheta de "laş".
Aceasta este motivaţia pe care ţi-o oferă ceilalţi , motivaţia pe care o găseşti în interiorul tău este atunci când îţi doreşti ceva , poate nu reuşeşti din prima să obţii acel ceva , dar în timp se rezolvă . De exemplu dacă vrei să scrii un roman ca să te descarci în momentele în care simţi că ai nervi şi să nu iroseşti momentele când ai inspiraţie , poţi s-o faci . Nu reuşeşti să termini de prima dată când aşterni gândurile pe hârtie , îl abandonezi , dar te întorci atunci când vrei , este tot acolo şi va rămâne mereu .
Aceasta-i diferenţa între ceea ce  vor ceilalţi şi ceea ce vrei tu ; ceilalţi nu te iartă dacă abandonezi şi te vor într-un anume fel , tu te accepţi aşa cum eşti . Deci de ce să faci ce vor ei ? Să fii persoana pe care o vor ei ? Pierdere de timp .
Fă ce te face pe tine persoana care-ţi doreşti să fii .


by Roxana

13 comentarii:

  1. Te respect si mai mult pentru chestia asta!! Pentru modul asta de gandire.
    Stii cum e ....sunt cine vreau sa fiu si fac ce vreau.

    Ce zic altii mie chiar nu imi pasa.
    Eu ma simt bine in pielea mea !! Pacat ca nu toti gandesc asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc >:d< n-a ieşit exact aşa cum voiam eu , dar ideea asta e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am inteles ideea si ai mare dreptate. Oricum vina e a mass-mediei care promoveaza tot mai mult femei tot mai slabe!!!

      Ștergere
    2. Ai dreptate! De cele mai multe ori si in cele mai diverse situatii, mass-media arata directia gresita si imaginea falsa.

      Ștergere
    3. Intotdeauna. Mass-media promoveaza doar pentru ca face rating. Nu se gadeste ca poate influneta vietile a milioane si milioane de oameni!!
      Insetati de bani si atat!

      Ștergere
  3. bun indemn!:) De acord cu tine!:) desi suntem foarte multi care ne lasa judecati :) nu ar trebui:)

    Seara faina:D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu sunt un fotomodel, si sincer nu imi pasa ca nu sunt.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. genial articol.
    bine zice lorelai, mass media ne baga pe gat un concept de perfectiune care defapt nu exista..
    asta nu strica cu totul..si de acolo vin asteptari asa mari, nerealizarile..

    RăspundețiȘtergere
  6. În mass-media a început tot (dar nu numai . există şi păpuşile cu care fetele se joacă în copilărie şi care au 90-60-90 , practic încă de mici suntem obişnuiţi cu aşa ceva ), dar mai grav este că acest concept a intrat în vieţile tuturor acum .

    RăspundețiȘtergere
  7. You right ;) nu trebuie sa fii decat ceea ce vrei tu, nu ceea ce vor altii.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :