06.01.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Prima data pe anul asta cand postez o fotografie. Nu stiu de ce dar mi-era dor sa postez o fotografie de-a mea pe freedom effect.

20 de comentarii:

  1. Woooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!! Am ramas fara cuvinte. Aveti tot respectul meu. Si mie imi place sa fac poze, dar sunt amator.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Lavi H Mie nu. eu maine plec la bucuresti . Mai vreau vacanta :-<
    @ Paul Multumesc frumoos. Si eu sunt amator!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa pun aici un link catre cateva din pozele mele?

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.saceleanul.tk/1/post/2011/12/peisaje-de-iarna1.html sihttp://www.saceleanul.tk/1/post/2011/8/apus-de-soare-in-sacele.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat ca nu merge cu link, incercati cu Copy/Paste. Va astept parerea dumneavoastra

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow!:) Prima fotografie din 2012 m-a surprins placut!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt de vina, era frig si abia tineam aparatul foto

    RăspundețiȘtergere
  8. Norii nu sunt prea puternici pentru a închide Soarele...
    Frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  9. vreau si eu asa privelisti live:))

    RăspundețiȘtergere
  10. la voi s-a terminat deja?
    doamne eu mor, cu vacanta asta, m-am saturat de ea , hai facem schimb:>

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte tare! Bravo şi succes în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi cumpar aparat foto de ala pentru semi-profesionisti si ma apuc si eu de pozat... oricum sa ai succes :)

    RăspundețiȘtergere
  13. uuh,, cea mai frumoasa clipa a serii..apusul..

    RăspundețiȘtergere

Curaj :