12.01.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Sal`tare lume. Am prins o zi mai liberica si am hotarat sa ma zic si eu ceva pe acilea. Stiti bine ca sunt mare fan 9gag.com. Surfand pe acolo ( surfand, auzi ce cuvant am gasit :)) ) am dat de o fotografie care m-a facut sa ma gandesc la ceva.
Intai sa vedem poza: 
Dati un click pe ea daca doriti sa o vedeti la dimensiune mai mare. Oricum, fotografia se refera la asiatici si la cat de ordonati si de calculati sunt. 
Intotdeauna mi-am dorit sa fiu asa. Cunosc cateva persoane foarte ordonate, asezate ,pe care le apreciez mult de tot!!! Bravos !!!
Dar chiar daca eu sunt mai ( mai e putin spus) dezordonat asta nu inseamna ca nu sunt organizat. Stiu ca suna absurd, dar ganditi-va la un termen : Haos organizat. E ceva gen :  la mine in sertar as putea gasi piatra filozofala a lui Harry Potter si cred ca daca ma chinui putin o gasesc si pe Elodia, dar in tot haosul ala eu stiu unde se afla orice lucru!!
Vi s-a intamplat vreodata  ? Sunteti organizati ? Astept pareri,raspunsuri!!!

9 comentarii:

  1. Ce tare e imaginea!! :))

    Eu sunt destul de ordonată... (din cauza mamei), dar iubesc dezordinea=P~

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare imaginea :))
    Eu sunt dezordonată până la un moment dat când îmi fac ordine.De exemplu pe desktop..salvez ce-mi vine la mână şi când se aglomerează..pun fiecare fişier în folderul căruia îi aparţine sau la cărţi,în timpul săptămânii le îndes,le pun pe unde apuc sau mai au loc şi când mă enervez de acea dezordine,le pun aşa cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu pot spune cu toata gura ca sunt ordonata :)) chiar tipicara. cand vad parul de la Puffy (bichon) pe covor simt ca mi se urca in cap. cu toate acestea il iubesc enorm si de aceea ii atrag atentia mamei ca trebuie aspirat zilnic. daca se intampla vreodata sa fie dezordine in lucruri, le pot gasi si cu lumina stinsa: este o dezordine in care imi pot gasi lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Io in viata mea n-o sa ajung la nivelu' asta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt organizata, insa foarte dezordonata... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. HAOS Organizat! :-? dap... ma gasesc pe acolo :d. In mine e un haos organizat... prin dulapurile mele e un haos organizat :d. deci da. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai ti minte faza:
    Alina: Unde imi e agendaaaa?!?!?!
    (peste cateva secunde)
    Alina: A. In sifonier!
    Haos total :)) Dar macar imi gasesc majoritatea lucrurilor, desi nu stiu cum ajung sa le pun in anumite locuri :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :