26.01.2012

Posted by Alina. | File under : , ,
     Seara bună! Ce zi frumoasă am avut azi! Nu tu şcoală, nu tu profesori, nu tu teme, nu tu dureri de cap, Leneveală! Să nu uităm că avem şi zăpadăăăă! Da, ştiu, sunt puţin cam "aiurea" pentru că din cauza vremii nu se circulă bine, unii oameni au rămas înzăpeziţi, dar să îi lăsăm pe ei să fie trişti şi să îşi facă probleme, măcar o mică parte din noi să ne bucurăm, să regăsim copilul din noi (nu că eu aş avea nevoie, copil încă sunt). Oricum...în caz că nu sunteţi prea fericiţi, vă dau eu de la mine! Share is fun! Remember Gabriel?

    Odată cu zăpada unii dintre noi şi-au adus aminte cât de frumos este să ajuţi şi cât de bine te face să te simţi acest sentiment.
   Povestea pe scurt: Mătuşa mea era afară încercând să de-a zăpada. Un băiat, pe care nu îl cunoaşte şi care deasemenea nu o cunoaşte (ea nu e de pe aici), trecea pe stradă şi văzând-o că poartă o luptă destul de grea, se duce la ea şi îi ia lopata(obiectul muncii :)) ) din mână şi începe să dea zăpada în locul ei. Vă daţi seama cum a rămas ea, nu? Rar găseşti aşa ceva, dar e drăguţ să ştii că încă mai există.

   O noapte călduroasă vă doresc!

14 comentarii:

  1. amintirea copilariei pe timp de iarna e frumoasa..dar sa vezi zapada la mine ..deschid poarta si cade zapada pe mine :|daca vezi ce e in cartier la mine :))vreau varaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau vara, dar nu am, asa ca ma bucur de iarna, acum cat am zapada...

      Ștergere
  2. Da, e chiar foarte dragut sa ajuti :d.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum vor fi accidente pe banda rulanta, iar noi cu saniuta! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ......dupa mine..as vrea sa fiu considerat de catre zapada "pyroman :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :