24.01.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Leapsa...ăghien. De la Silviu de la Miştocareală....ăghien. :))
Multam Silviu !


Uite cum arată desktopu meu. 
Nu am avut timp să fac curat şi eu >:P


Hai sa vedem . 



PS : O dau mai departe Roxanei, Adelinei , Anei,  lui Florea , Lavi H, , Alinei , Raisei , Crisei ,Laviniei , Georgianei , Denisei si oricui doreste sa o mai preia :D

24 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. a avut si zile mai bune...ce pot sa zic :))

      Ștergere
    2. exact asta mi-am zis si eu... :))

      Ștergere
  2. Cat de ordonat esti! In comparatie cu mine...
    Btw, felicitari pentru cele 2oo like'uri de pe facebook!:>

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi mult de leapşă. am postat deja răspunsul!

    RăspundețiȘtergere
  4. deci trebuie sa facem poza la desktop?:))
    :D
    adica print :D
    in asta consta leapsa?
    multumesc :)) stiam eu ca planuiesti tu ceva!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super!

    Mulţumesc frumos,Găb'şor.

    RăspundețiȘtergere
  6. am prins-=o ma am bagat-o in desktop sa nu mai fuga:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper sa nu te superi dar nu am dipozitia necesara pentru aceasta leapsa.
    Inca o data multumesc.
    Apreciez gestul.

    RăspundețiȘtergere
  8. mersi :* ps: desktopul tau e curat luna.. stai sa-l vezi pe al meu... :-s

    RăspundețiȘtergere

Curaj :