11.01.2012


Hi,dears !
Astăzi..Gabi are puţintică treabă şi voi posta eu (Roxana).
Cred că cel mai bine ar merge o melodie pe care eu o ador şi care a început să placă mai multor persoane de când a fost cântată de Andrei Leonte în timpul concursului X Factor.
Este vorba,aşadar de "The man who can't be moved" ce aparţine celor de la The Script.Am văzut comentarii conform cărora interpretarea lui Andrei este mai bună decât cea originală.Sincer mi se pare cam aiurea acest lucru,mai ales pentru că mă îndoiesc că majoritatea celor ce cred acest lucru au ascultat originalul sau alte piese de la The Script.Adică şi mie mi-a părut oarecum bine că a câştigat Andrei şi mi-a părut bine şi când am auzit această piesă în cadrul concursului X Factor,dar originalul mi se pare,totuşi mult mai bun.
Lăsând la o parte vorbăria..vă las să ascultaţi piesa.O zi bună în continuare.>:d<



10 comentarii:

  1. Ador melodia, este absolut geniala!<3
    Adevarat, originalul este mult mai bun, cum se putea altfel?

    RăspundețiȘtergere
  2. urasc xfactor,vocea romaniai , romanii au talent , apa plataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si melodi nu imi place:))

    RăspundețiȘtergere
  3. <3 Imi place foarte mult piesa!O iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarul e ca melodia e geniala :o3

    RăspundețiȘtergere
  5. eh ... mie`mi place si originala si a lui leonte :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu prea sunt la curent cu muzica... dar chiar mi-a placut mult cantecul acesta... l-am ascultat de vreo 4 ori... mersi de recomandare.. :)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :