19.01.2012

Posted by Flyerboy | File under :

Un coleg: imi dai guma, te rog?
Alt coleg: unde e?
Primul coleg: la tine in par :)

Profa de franceza: cum se spune sotie?
Coleg: s-o tie Dumnezeu

Profa de romana: optimista cum sunt de fel, le-am spus ca oricum nu mai prind ei craciunul viitor



Alina: ti frec!
stefania: unde?
Alina: la fata, cu zapada.
Stef: Aaa...:(
Silviu: nasol, nu? dezamagita...

Vasluianu: toate fetele sunt fitoase, zi-mi mie una care nu e
Eu: EU!
El: daca tu nu esti fitoasa eu ma fac popa!
Eu: maine sa va vad imbracat in popa!

Eu : Asta a fost o gluma desteapta :O :O
Alina : :)) Adica? :-L
Eu : Adica esti desteapta :D
Alina : Mereu
Eu : Insa cea ai mare calitate a ta e modestia fara de margini

Tip: stii ca esti o dulce?!
Eu: nu, pana acum nu i s-a facutnimanui rau de la mine...

Gabi : Frate cum sunt fetele
Alina .: modeste
Alina .: Si perfecte
Ioana.: Nu toate sunt asa, noi suntem mai...speciale mai ales ca suntem si rude
Alina .: Exact
Alina .: Da
Gabi : Au fost facute din coasta lui adam pe naiba....au fost facute dintr-o ceva care vorbeste mult


Alina : Azi am mancat corector
Alina .: pasta corectoare
Gabi : D-aia scrii si te corectezi ?
Alina .: Dadeam test la info si emi a folosit pasta si imi placea cum mirosea si am dat si eu pe un carnetel si cand sa il duc la nas sa miros mi-a alunecat mana si l-am lipit de gura. Eram alba!
Alina .: :))
Ioana.: Mie imi place cum miroase
Alina .: In sfarsit, rade cineva
Gabi : De ziua ta stii ce primesti ? :>
Alina .: corector?
Gabi : Nu ca il mananci =))

Ioana.: Mie mi-a zis tipa de sub mine care e in cls cu mine sa nu mai cant in baie
Gabi : Ioana ai o tipa sub tine? Devine interesant. Dezvolta
Ioana. E pe pozitia 2
Alina .: :))))))))
Ioana.: Adica la etajul 2
Gabi: Multumim de lamurire
Ioana. rosculet: mai vreti detalii?
Gabi: Ma apucam sa caut in kamasutra pozitia 2 )))
Alina .: Gabi cu siguranta da :))
Alina .: Ce e aia?(kamasutra )
Gabi: Serios ma? Alina
Gabi : Serios ? :O
Alina . :”> Da

19 comentarii:

  1. Gabi : Au fost facute din coasta lui adam pe naiba....au fost facute dintr-o ceva care vorbeste mult

    =))) genial

    RăspundețiȘtergere
  2. gabi ai uitat de faza cu "iac": https://www.facebook.com/photo.php?fbid=252675231466477&set=a.252673148133352.60168.100001720064296&type=3&theater >:) >:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat ii punem un update la postare tatii! :))

      Ștergere
  3. Foarte tari=))mai ales ultima
    "Gabi : De ziua ta stii ce primesti ? :>
    Alina .: corector?
    Gabi : Nu ca il mananci =))"=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi : Frate cum sunt fetele
    Alina .: modeste
    Alina .: Si perfecte
    Ioana.: Nu toate sunt asa, noi suntem mai...speciale mai ales ca suntem si rude
    Alina .: Exact
    Alina .: Da
    Gabi : Au fost facute din coasta lui adam pe naiba....au fost facute dintr-o ceva care vorbeste mult



    =))))) din pacate cunosc o gramada de baieti care vorbesc... mult mai mult ca orice fata pe care o cunosc :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! Blogul tau a fost nominalizat pentru premiul " Cel mai bun blog" oferit de Un bulgare de lumina, si in urma voturilor ai primit Premiul 1 Cel mai bun blog. Sper sa iti placa!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :