05.01.2012

Posted by Flyerboy | File under :

Revenim cu perle....scoase de priceputii perlari care se invart in jurul cozii acestui blog !!!



Gabriel: God bless Dex and Google
Alina: And ME.

Gabriel: Pe scurt, narcisism= Alina.
Alina: Mă complimentezi sau ce?

Alina: Vaiii...Am ieşit cu faţa asta afară!
Tata: Dacă alta n-ai...




Gabirel: Deci...taică-tu e epic!
Alina: D-aia sunt eu aşa bună.

Cătălina: Beţivancă mică!
Silviu: Te-a făcut mică!!!
No name: Serios mă?!?
Silviu: Da mă, te-a făcut mică!

Alina: Am chef să mă plimb.
Gabriel: Plimbă-te pe hol.

Ionuţ: Socrăsu-i că*at.
Gabriel: Când se supără-l mănâncă pe socrăsu!

Cătălina: Pâi şi scriitor si pictor nu e acelaşi lucru? Amândoi fac pe hârtie!

X: Vrea id-ul lui? Dar are prietenă.
Laura: Şi ea are.
X: Şi de care îi place mai mult?
Laura: De altul.

Alina: Să se pună cu nebuna...
Laura: Nebuna? Te alinţi?

Laura: Fată, materialiste mai suntem...o să ajungem bine!

Alina: Uite şi eu am bebe, şi n-am avut nevoie de un baiat să îl am.
Silviu: Asta înseamnă să te îngraşi!

Alina: Aseară am băut să nu mă mai doară burta...
Gabriel: Ce ai băut?
Alina: Nimic grav, doar Theacher s.
Gabriel: Nimic grav, omule, share is fun, remember?!?!

Gabi: Ia-o la bătaie.
Alina: Ce-ar mai fi...
Gabi: Iar ai idle...să nu-mi spui că te-ai dus s-o baţi ?!? 

X : Vrei sa cac un carnat ?
Y : Nu. Nu multumesc !!
X : Insist.
Sa stii ca e carnat d-ala de vita nobila
Y : Eu pot sa cac un carnat in forma de clatita
X : Eu pot sa cac unul in forma de clatite americane cu gem sau miere deasupra, la alegere
Y : Eu pot sa cac unul in forma de om de zapada
X : Eu pot sa cac unul in forma de cizma si sa iti dau cu el in cur.
Y : Eu pot sa cac unul in forma de pistol si pot sa cac si gloante .
Asa ca ai grija

X : brb Poporul ma cere la tron
Y : : :))
Y : Fugi
X : scot o perla pe fund
X : :))
Y : Scoica mica . Fugi sa nu o scoti pe tine
 
 

13 comentarii:

  1. ....... :|postarile tale ma lasa des fara cuvinte=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Super tari! Imi plac atat de mult incat as vrea sa-mi iau "zborul"

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Deci taica-tu e epic:):))Doamne,tare ast!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai facut sa zambesc cu perlele tale...frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce de ultimele nu spune nimeni nimic? =)))
    Cand ti le dau pe alea de aseara? :>

    RăspundețiȘtergere
  6. Scriitor si pictor nu-i acelasi lucru?=]] Damn, tare asta!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. =))) cica "sa nu mi spui ca te-ai dus s-o bati" =))))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :