13.01.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Neata lume. Numai chef de invatat nu am eu la ora asta. Ma gandeam ca azi fiind sambata vineri  poate aveti chef sa vedeti un film. Pentru azi am ales sa va recomand "The girl with the dragon tattoo" . Filmul asta a aparut prin 2009 in regia lui Niels Arden Oplev in Suedia. E foarte foarte bun. Il recomand cu caldura!


Cu patruzeci de ani în urmă, Harriet Vanger a dispărut de la o întrunire de familie pe insula stăpânită şi locuită de puternicul clan Vanger. Cadavrul ei nu a fost găsit niciodată, totuşi unchiul ei iubit este convins că a fost crimă şi ucigaşul este un membru al propriei lui familii strâns unită şi totuşi disfuncţională. Îl angajează pe jurnalistul financiar căzut în dizgraţie Mikael Blomkvist (Michael Nyqvist) şi pe tatuata şi turmentata dar ingenoasa hackeriţă Lisbeth Salander (Noomi Rapace) pentru a investiga. Când perechea face legătura între dispariţia lui Harriet cu un număr de crime groteşti de acum patruzeci de ani, cei doi încep să dezvăluie o poveste de familie întunecată şi repugnantă. Dar Vanger este un clan secretos, iar Blomkvist şi Salander sunt pe punctul de a afla cât de departe sunt în stare să meargă pentru a se proteja pe ei înşişi.


Dupa filmul asta s-a facut un remake care a aparut anul trecut. Asta cred a a fost cea mai mare prostie ever. Cum sa faci un remake dupa numai 2 ani de la aparitie. Oricum eu va recomand varianta din 2009. Din cate am inteles cel din 2011 nu e cine stie ce. 


Avem aici un Trailer : 


Si aici un link unde il puteti vedea online ! 

10 comentarii:

  1. L-am vazut acum cateva luni si mi-a placut cum a fost facut. Capteaza exact atmosfera filmelor nordice si in plus actorii joaca foarte bine. De curand am vazut-o pe tipa in Sherlock Homes 2 si cred ca o sa o mai vedem curand in alte productii pe la Hollywood.

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand azi e vineri:)):d Si filmul e super, chiar vreau sa-l vad:x:x

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Maria S Mi-ai dat maxim cu asta =)))))
    @ Raisa Da. E tare de tot

    RăspundețiȘtergere
  4. as vrea sa il vad...dar e mai frumos puss in boots :)) ....cand se intoarce baiatu zburator :))?

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Florea Ma intorc dupa sesiune :D. Acum doar intervin si eu pe aici :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant film :x il voi vedea sigur! :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :