22.01.2012

Posted by Alina. | File under : , ,
Cât de ciudat este să auzi o persoană în vârstă vorbind urât?  Deşi vorbesc frumos în majoritatea timpului nu am nici o problemă cu persoanele care au un vocabular puţin mai "murdar", dar totuşi, să auzi nişte bătrânei vorbind urât e chiar aiurea!
    Prima întâmplare: Eram grăbită să nu pierd trenul, iar atunci când mă grăbesc nu-mi aud nici gândurile, dar , trec pe lângă doi bătrâni, trecuti de 60 de ani care înjurau o asistentă că nu ştiu ce nu a vrut să le dea fără un act. Cât de înapoiat să fi ca să tipi ca disperatul pe stradă că nu ţi-a dat ţie un rahat?! Nimeni nu e obligat să suporte ieşirile unora.
  A doua întâmplare, în aceeaşi zi : Ajung acasă, îmi trecuse de "tipi" ăia doi, mă luasem cu altele.
Eu: Ce faci?
Ea: Sunt fericită că nu ştiu ce rahat am făcut azi şi că m-a sunat unu şi mi-a dat mu*e.
 Are 60 de ani şi îmi spune mie asta, iar dacă eu sau orice altă persoană de vârsta mea spun/-e un cuvănt urât imediat face ca trenu-n gară şi nu scapi de morala de cel puţin o oră!

Lumea nu mai e la locul ei!

11 comentarii:

  1. Mama!:| Astia da ipocriti care cred ca Pamantul se invarte in jurul lor(cel putin cei din prima intamplare). God!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. mda. unii adulti se comporta ca niste copii mai mari... care se mandresc cu chestia asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lumea e altfel de muuulta vreme. Batranii tin sa se emanciepeze:))

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG. Si daca vorbesc eu urat imi sare tot RATB-u in cap. Tu`le muma`n cur de nemernici :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei au pretentii sa vorbim noi frumos.. :)) :-j

    RăspundețiȘtergere
  6. @Only books (Dee) Bine spus, "ipocriti"...
    @Crisa Au dat in mintea copiilor.
    @Raisa:|
    @Monica Sa mai taie din ele 8-|
    @Florea =)) Buna asta!
    @adelici :|
    @Flyerboy Ce ciudat e sa iti raspund de pe blogul tau :)) Asa, tu-le muma!
    @Ghost Painter E usor sa ai pretentii...

    RăspundețiȘtergere
  7. lumea nu mai e de muuuult la locul ei ;))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :