29.01.2012

Posted by Flyerboy | File under :

Am preluat aceasta idee de la Crisa ( mersi frumos ca mi-a permis sa o preiau :* ) 
PS : Are un blog bun. Il recomand !!


Ziua 1 - Filmul preferat
Ziua 2 - Cartea preferată
Ziua 3 - Muzicianul preferat
Ziua 4 - Actorul preferat
Ziua 5 - Oraşul preferat 
Ziua 6 - Băutura preferată
Ziua 7 - Filmul de animaţie preferat.


Forrest Gump 
Viata este ca o cutie de ciocolatã... nu stii niciodatã cu ce te alegi"


De departe cel mai bun film . O adevarata capodopera!!! Cred ca am scris de vreo 3 ori pe blog despre el !!

In acest film, Tom Hanks face un rol de exceptie ca Forrest, un om obisnuit a cãrui inocentã simplã ajunge sã întrupeze o generatie .

Trailer : 

PS : Link de vizualizare si descarcare online aici !!

25 de comentarii:

  1. rofl..si ai de cand sa respecti alea de mai sus :))))?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de recomandare :).

    pare interesant filmul, cred ca o sa-l urmaresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E de geniu. Eu l-am vazut de 3 ori si tot nu ma satur de el.

      Ștergere
  3. Hei,organizez un concurs,un fel de olimpiada,as fi incantata sa participi.Toate detaliile le gasesti aici http://concursuriliterare.blogspot.com/!Te astept sa te inscrii pana pe data de 03.02.2012.Imbratisari si zambete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam de invitatie. O sa vad daca am timp. Sunt in plina sesiune. :-(

      Ștergere
  4. as fi si eu interesat de un schimb d link ;) add invisible.lotzy

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce tare e ideea asta!:) Nu am vazut filmul, dar se pare ca merita:-?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Buun. Uita-te ca merita!! Garantez pentru el !!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Eu am mai vazut aseara unul. Rat race. Sa te uiti!!

      Ștergere
  8. my favourite movie is Limiteless :x I wish badly some pills like those :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Too much SF. 8-|
      Nu zic ca nu e bun....dar...uita-te la Forrest Gump sa vezi lectii de viata!

      Ștergere
  9. asta ti se pare cel mai bun film din toate timpurile ? intreb numai.. sunt curioasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o parere subiectiva. E clar ca sunt si altele poate chiar mai bune de atat. Eu vorbesc din punctul meu de vedere :)

      Ștergere
  10. Mind Hunters ... ador filmele psihologice

    RăspundețiȘtergere

Curaj :