07.02.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Asa....Stresiunea a trecut. Cu rele cu bune...a trecut. Azi a fost ultimul examen. De acum incolo...Lejerica Lejereanu`.

Azi....azi nu...azi nu fac nimic. Azi stau...azi ascult muzica....azi vad seriale. Apropo de muzica. A iesit o super piesa : Lil Wayne& Bruno Mars - Mirrors :


Plus :


 Toate bune până mâine. Sau până diseară!!

24 de comentarii:

  1. Gata stressu!:D
    Bine, mai vine el unu..da mai este pana atunci:))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfiu. In sfarsit gata si cu asta :D
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    daca as fi acolo ti-as face un tort drept felicitare, si apoi l-as manca tot eu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Tu crezi ca eu am invatat asa degeaba? :))

      Ștergere
  5. mă bucur că ai scăpat de chin , în sfârşit .. cât despre melodii -> ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie-mi zici 8-|
      Piesele ..sunt piese de piese :D

      Ștergere
    2. normal . mai ales ca mars si chirila sunt printre preferatii mei o,Doamne,o,Doamne :X

      Ștergere
  6. Bine spus! Spor la lene si relax! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa atata invatat trebuie sa te relaxezi...ai sa vezi cand iti vei aduce aminte de aceste clipe,bine peste ani,imi vei da dreptate ca mai buna era viata de student. Felicitari ptr examene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca asa o sa fie. Dar pe moment...stii cum e...abia la final vezi !

      Ștergere
  8. Hehe. Ma bucur sa aud ca sunt toate bune. Abia astept sa te intorci acasa. Mai stii poza aia ce trebuia sa o fac in zapada in costum de baie? Nu am fotograf :-" :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. uhhhhh si eu am terminat cu stresiunea :) yuppppppi!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :