27.02.2012

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Si inca nu sunt toate. Doar ce mi-am amintit!!
Parerea mea este ca ce pune muuult accent pe comercial, si pe "luatul" ochilor cu ceva mai multa violenta peste o anumita limita. Parca desenele de atunci au ceva special. S-a pus suflet in ele.

Auzeam pe undeva , o chestie cu tot felul de mesaje subliminale din desenele lui Disney. Parerea lor, dar eu cred ca numai o minte bolnava ar putea face asa ceva!!




























PS : Voi ce desene va mai amintiti ?

23 de comentarii:

  1. Mi.ai reamintit de copilarie.Foarte frumoase aceste desene.:).

    RăspundețiȘtergere
  2. eu sincera sa fiu cred ca desenele de acum nu se pot numi desene.


    sa-ti zic un secret, vezi poate ma dai de gol:-w
    eu si acum ma mai uit la tom si jerry :$
    sst:-w

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumoase sunt...am avut carti de colorat cu majoritatea desenelor...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. johnny bravo. ocupation? johhny bravo!

    saber rider, remember? seboraider cum le ziceam noi :)
    mai erau aia rai, gedait, cutzait din seilor moon.

    dar cand eram mai mic, erau la tv niste dese misto.
    nush cum le zice, era unul, sub forma de cartof sau ce dracu era
    si paros, maron paros...
    erau ei nush ce luptatori si mergeau cu nava spatiala
    mai era unu inalt cu fata galbena, parca era caine ceva...
    mai stie cineva de desenele alea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L. E: astea de zic eu sunt off-topic, erau din anii 80 :))

      Ștergere
    2. Imi aduc eu aminte ceva....dar vag :-?

      Ștergere
  5. Doamne, ce-am văzut acolo!!!! o em gi!!!! Sakura, stăpâna cărţilor. Deci alea au fost desenele copilăriei mele. Le adoram! Ştiam chiar s-o desenez perfect pe Sakura la vârsta de 6 ani şi mă mândream cu asta :x :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia sa imi arati. desenezi si ii faci poza :D

      Ștergere
  6. ioooooiiii :X:X
    Sailor Moon!! :X:X
    Doamne... de toare mi`e dor :o3

    RăspundețiȘtergere
  7. La desenele acelea te uitai si mic si mare,si copii si bunici si parinti au un farmec aparte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e!! Tin minte ca se uita bunica-miu cu mine :)) Era fan inrait Son Goku :))

      Ștergere
  8. Dragon ball , Z , GT , si acum ma uit pe Animax la dragon ball GT desi le stiu pe dinafara ...inca ma uit au fost desene si au avut o adevarata poveste...au tinut de viata unui copil chit ca murea si reinvia :))si salva situatia ca STEFAN HRUSCA:)) dar macar au avut poveste:Psi erai mereu atent la ce va urma

    RăspundețiȘtergere
  9. dragon ball z, sailor moon, pokemon.. doamne..
    aveam pe cineva care imi zicea Pika :))

    RăspundețiȘtergere
  10. ce desene frumoase... nemuritoare...

    RăspundețiȘtergere
  11. Your style is unique in comparison to other people
    I've read stuff from. Thank you for posting when you've got the
    opportunity, Guess I will just bookmark this site.


    my website: forex megadroid []

    RăspundețiȘtergere

Curaj :