13.02.2012

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Asa. Acum sa va vand un pont. Se apropie lunile astea pline de cadouri , februarie, martie si cred ca noi baietii vom scoate ceva mai mult din buzunare. Annitu mi-a zis despre un concurs care se desfasoara la ea pe blog`sor. Am zis...de ce nu ? Adica....de ce sa nu imi pastrez banutii pentru o berica sau ceva :-" 
Intrand pe site, am dat peste tot felul de bijuterii , accesorii,, genti....astea. Super tare frate. Au niste ceasuri barbatesti foarte tari si la preturi bune , chiar foarte bune .  
2 din ele mi-au atras atentia : 


Va recomand sincer acest site, pentru ca plata se poate face fie prin pay-pal, fie la ramburs . In Bucuresti livreaza prin curier sau prin curier expres. In tara avem dupa cum urmeaza  : 
 Livrarea prin Posta Romana
  • gratuit pentru comenzi mai mari de 100 lei
  • 8 lei pentru comenzi mai mici de 100 lei
* Livrarea prin Curier (2-3 zile lucratoare)
  • gratuit pentru comenzi mai mari de 150 lei
  • 10 lei pentru comenzi intre 76 - 150 lei
  • 20 lei pentru comenzi mai mici de 75 lei
Treaba si mai marfa e ca produsele achizitionate pot fi returnate, total sau partial, insa doar in ambalajul original, fara a fi deteriorate, in termen de maxim 10 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. 
Este necesara o notificare scrisa pe adresa office@time2shop.ro pentru a anunta intentia de returnare a unui produs.

Asa ca nu ezitati !! Intrati, faceti cadouri si...toate bune :)





4 comentarii:

Curaj :