04.02.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Ok. Stiu ca blogul nu a mers cateva zile. Motive tehnice. Dupa cum bine vedeti m-am mutat pe domeniu. :D
Am reusit si eu intr-un final. Multumesc muuult de tot annitu pentru ajutor. Raman dator de cinste!! :*:*

Deci de acum ma gasiti pe www.flyerboy.eu . Pentru cine ma are la blogroll poate sa ma schimbe sau nu. Oricum veti fi redirectionati automat catre www.flyerboy.eu
Am hotarat deasemenea sa schimb si numele blogului. Freedom effect o sa fie doar la descriere!!!

Mersi inca o data annitu :*:*

Acum...ma bag inapoi la invatat. AMR 1 examen. Sper sa-l trec cu brio ( Doamne...lovi-m-ar un 5 )

28 de comentarii:

  1. Felicitari ptr blog si multa bafta la examen.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma speriasem cand am vazut ca nu merge linkul. ma bucur ca l-ai facut intr-un final :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a durat ceva dar a mers :D
      Ma bucur ca te bucuri :D

      Ștergere
  3. bine ca ai revenit, ma speriasem :D
    >:D<
    succes la examen!
    p.s. stiu ca ti-am ramas datoare cu o leapsa, dar nu am gasit momentul potrivit :)
    o fac eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Mersi frumos!!!
      PS : Nu e panica :-j. Cand ai tu timp >:D<

      Ștergere
  4. poii... felicitari pentru domeniu si baftaaa cat mai multa la examen >:D< trecel cu 10 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos. Ar fi bun si jumatatea lui :))

      Ștergere
  5. Ye ye <3 Bravo dudaa!:*
    Bafta la examen! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari, era bine daca puteai sa-ti iei si un host al tau.
    eu ti-am schimbat link-ul in blogroll, dar numele a ramas acelasi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh. E bine si asa. :-j Nu imi trebuie mai mult mie

      Ștergere
  7. Lovi-te-ar un 5? :-o mai mult, poate :*. Succes la examen si felicitarile mele pentru domeniu :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te auda cine trebuie :D
      Mersi frumos :*

      Ștergere
  8. Cu plăcere, Gabi. L-ai meritat>:D<

    RăspundețiȘtergere

Curaj :