24.02.2012

Posted by Flyerboy | File under : ,
1. În ce bătălie a murit Alexandru Macedon? 
- În ultima sa bătălie. 

2. Unde a fost semnată Declaraţia de Independenţă? 
- În josul paginii. 

3. Care este cauza principală a divorţului? 
- Căsătoria. 

4. Ce nu se poate mânca la micul dejun? 
- Prânzul şi cina. 




5. Cu ce se aseamănă o jumătate de măr? 
- Cu cealaltă jumătate. 

6. Cum poate un om să reziste opt zile, fără să doarmă. 
- Foarte simplu - doarme nopţile. 

7. Cum se poate ridica un elefant, cu o singura mană? 
- Nu veţi găsi nicăieri un elefant cu o singură mană. 

8. Dacă ai avea trei portocale si patru mere într-o mană si patru portocale si trei mere în cealaltă mană, ce ar însemna că ai? 
- Nişte mâini foarte mari. 

9. Dacă la opt oameni le-au fost necesare 8 ore ca sa clădească un zid, cat timp le-ar trebui la patru oameni să facă acelaşi lucru? 
- Nici un pic de timp - zidul a fost deja făcut. 

10. Cum poţi arunca un ou pe o pardoseală de beton, fără să crape? 
- Pardoseala de beton este greu de crapat. 

Have fun!! :))


10 comentarii:

  1. aka ironia:)):))
    hai ca prima fusa geniala:D

    RăspundețiȘtergere
  2. bai gogule asta am vrut sa postez si eu azi =))era intr-un ziar pe net daca nu ma insel am citit-o mai de mult si am vrut sa o postez si eu dar am fost ocupat cu munca=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Unde a fost semnată Declaraţia de Independenţă?
    - În josul paginii. =))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    Unde a scris Flyerboy astazi?
    Pe pagina de pe blog :)

    imi incercam nororcul :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) ultima e chiar buna si nu am auzit-o

    RăspundețiȘtergere

Curaj :