01.02.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Se pare ca lui Silviu ii place sa ma puna la munca. Mi-a dat inca o leapsa, pentru care ii multumesc. 

1.Ai telefon ? 
 Cine nu are in ziua de azi? Pana si aia de clasa a 4-a au :|  (Asta chiar e trist)
2.Ce model ? 
Nokia X 2
3.De cand folosesti telefonu mobil? 
Pfoai. Cred ca din a 8-a. Da. Din a 8-a.
4.Care a fost primul tau telefon mobil ? 
Mi-l amintesc si acum . Un Siemens A50. :D ( Super telefon)








5.Ai renunta la telefonul pe care il ai in posesie acum ?
Oricand e loc de mai bine, dar ma descurc si cu cel de acum !!

O preia cine doreste. Sau nu...mai bine...cine citeste fraza asta pana la capat >:) :))



6 comentarii:

  1. asa ceva....am avut un 3310 :))jucam fotbal cu el pe hol....

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt 1 trebuia să fie semnul exclamării :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am dat seama. E super-telefon :D Rezista la socuri :))

      Ștergere
  3. Intotdeauna mi-am dorit un telefon d-ala :-l

    RăspundețiȘtergere

Curaj :