25.02.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Leapsa asta mi-a pasat-o pe flanc Florea :))


1.Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei: Florea Boss :D
2. Raspunde-ti intrebarilor care insotesc premiul.

a. Care este produsul de machiaj preferat?
Serios ? :|
b. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011 ?
Pfoai....cred ca glumesti :))
c. Care este desertul tau preferat ?
Eh...asta da. Paiii...CLATIEE :xx:
d. Culoarea preferata ?
Albastru :D
e. Care este prenumele tau?
Gabriel :D
f. Care este ultima melodie ascultata ?


g. Pisici sau caini ?
Caini :D
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
Asta da intrebare!!! In secret sunt Joker din Batman =))


PS : O preia oricine comenteaza la postare :D

10 comentarii:

  1. :))
    eu nu comentez la postare [-(
    si oricum am facut-o deja :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) era ceva daca raspundeai si la primele 2 intrebari :P
    daca esti joker din batman inseamna ca folosesti dermatograf negru! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai fac fotbalul de la 7 ani frate,,..macar am invatat si eu ca nu se paseaza in centru niciodata=))doar pe flanc..1-2 si centrare..cu leapsa la tine :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador Skillet si... o s-o preiau..:d candva :))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu comentez , deci nu o preiau :)))=)))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :