13.02.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Pentru postarea de ieri vroiam sa fac un update. M-am exprimat incomplet in articol, m-am lasat dus de val, si dupa ce am terminat de scris am si dat publicare. Dar am hotarat sa adaug decat atat  : 
Oamenii nu se schimba in mod voluntar decat daca anumite circumstante ii pun la adevarate incercari, si aici depinde foarte mult si de caracterul persoanei respective !! 
Ok. Am terminat si cu asta. 

Eu urasc negativismul. Iti induce o stare de rahat.
Am citit cateva articole despre gandirea pozitiva si despre efectele acesteia asupra sanatatii si asupra starii de spirit. 


Un studiu efectuat niste cercetatorii elveţieni a demonstrat în mod practic puterea şi eficienta gandirii pozitive. Conform rezultatelor, subiecţii care sustineau si credeau cu convingere ca se simt bine, sunt sanatosi si totul le merge din plin beneficiau intr-un final de o viata mai lunga si o sanatate mai buna comparativ cu persoanele pesimiste.


Insa ce mi-a atras atentia a fost un documentar pe Discovery.
Guuuud. 
Deci stim foarte bine ca putine persoane sunt sincere cu privire la sentimentele lor, la emotiile traite, de teama reactiei celor din jur. 
Insa un experiment, pe studenti, a demonstrat ca “masca” pe care o porti iti influenteaza starea de spirit. Daca ai o masca zambitoare, te simti mai optimist, daca ai o masca incruntata, te simti mai pesimist.


Experimentul era cam asa unii oameni au trebuit sa completeze un chestionar cu variante de raspuns, tinand creionul in gura.
Jumate din ei au trebuit sa tina creionul cu buzele, cealalata jumatate cu dintii.
La final sa dovedit ca cei care tineau creionul cu dintii erau mult mai optimisti decat cei care il tineau cu buzele . 




Sunteti optimisti sau pesimisti de fel ? 

21 de comentarii:

  1. La mine depinde de actiunile din jur.Daca am motiv sa fiu pesimista atunci asa sunt dar daca am motiv sa rad atunci cu siguranta fac asta cat timp pot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de persoana. E bine totusi ca ai o doza de optimism :)

      Ștergere
  2. optimis..sau cum se scrie =)) rad tot timpul !

    RăspundețiȘtergere
  3. De obicei, sunt optimista. dar mi se mai intampla sa am stari de cacao... si atunci negativismul vine in DOZE MARI, dar se duce asa cum vine...:-j.

    RăspundețiȘtergere
  4. Optimist ca altfel nu ai cum sa supravietuiesti in Romania

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zis. Macar haz de necaz sa facem . :))

      Ștergere
  5. eu cred ca sunt ambele...am zile in car sunt "hi hi si ha ha" si zile in care sunt rau de tot dar imi trece repede :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu totii avem momente si momente. Dar in general cum esti?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu intotdeauna am fost optimista...chiar si in momentele mele grele ,sunt in continuare optimista si voi fi intotdeauna...poate ca ai observat cum imi inchei eu postarile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu. Ador stilul tau optimist.
      Inchei si eu cu Trebuie sa traiesc :)

      Ștergere
  8. =)) ce tare e experimentu' ala.i agree: optimismul e cheia :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai :-? ... Eu sunt fericita in viata de zi cu zi :)) Dar am momente cand sunt foarte pesimista ... Si cred ca problema e la masca, nu trebuie sa fie o masca. Trebuie sa fi cum esti tu :)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :