09.02.2012

Posted by Flyerboy | File under : , ,

Pfoai. Am atâtea de zis. Am atâtea subiecte pe care să le pun pe hârtia asta pixelată. Și totuşi nu ştiu cu ce să încep. Examenele sunt gata. 2/4 le-am dat gata. La celelalte 2  încă aştept rezultatele.
 BTW urăsc să aștept rezultate. Zici că am un arici în c*r. Și profa` asta ne ține ca pe ace !! A zis că ne trimite rezultatele la 11 :00 am. E deja unu leidi. Trimite odată rahaturile alea că înghețăm pe tastatură.
 Frate...deci urăsc oamenii care întârzie atât de mult.
 Nu oi fi eu regele neîncoronat al (ne)punctualități, dar totuși, oamenii ăștia se joacă cu inimioarele unor b(i)eți studenți :))
 
 
 Stres nestres mâine merg acasă. Am lipsit ceva.
 Am lipsit ceva și de pe blog. Știu..am postat. Dar...am pus postări de duzină. Să nu las blogu` ăsta nud.  
 
 Acum mă uit și văd ce am scris. Nimic nu are sens. Dar ce importanță are.
 
 Întrebare : Voi ce urâți cel mai mult la oameni ?

16 comentarii:

  1. Lipsa de ratiune si lipsa de statornicie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult în relaţiile cu oamenii mă urăsc pe mine. Simt că îi rănesc pe cei dragi, deşi nu vreau asta şi mă simt vinovată. Ştiu că pentru ce nu îmi convine de cele mai multe ori sunt de vină eu.
    P.S. NU-mi place minciuna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E si asta adevarat. Trebuie sa fim precauti in relatiile cu ceilalti. Ii putem rani usor !

      Ștergere
  3. sa moara noul guverb de nu mai inebunit cu examenle astea...postarea si sesiunea ..psotarea si sesiunea:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei numa` de-al dracu` scriu si postarea viitoare despre asta :))

      Ștergere
  4. Asteptarea e cheia succesului,defapt..rabdarea:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Neputinta, lipsa de actiune ,lasitatea , negativistii , frustratii , pe cei cu doua fete ...urasc oamenii care vor sa iti impuna idei gresite , false doar ca sa te poata manipula mai usor .

    RăspundețiȘtergere
  6. Pot spune ca cel mai mult nu imi place cand cineva ma lasa sa vorbesc singura.

    RăspundețiȘtergere
  7. Urasc atunci cand oamenii nu sunt punctuali. :) Negativismul... si ar fi mai multe dar..:-j.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Negativismul si eu. Dar...unii oameni sunt pesimisti . Nu ai ce le face :)

      Ștergere

Curaj :