11.02.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Azi vroiam sa scriu despre ACTA. Dar am zis ca deja stiti despre ce e vorba, sunteti la curent cred eu  . In schimb am dat pe 9gag peste o imagine ( nu am lovit-o mortal ) care mie mi-a spus o intreaga poveste. Stiti cum e. O imagine face cat 1000 de cuvinte .



20 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si pe mine m-a pus in dilema. Dar cred ca in mare parte e adevarat !

      Ștergere
  2. gogule te astept cu un like pe pagina mea de face buci !

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu degeaba are postarea ta numele "wordless"...

    RăspundețiȘtergere
  4. :| mda... ce e si cu ACTA asta... parca n-avea tara noastra destule pe cap :-j

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deh. Oamenii mai mari ai lumii vor sa ne controleze tot mai mult!!

      Ștergere
  5. Ai primit un premiul de la mine pe blogul De vorba cu viata.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :