23.02.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Ziua 7 - Filmul de animaţie preferat.
Hmm....iar e greu de zis. Ce pot sa zic.....sunt fan desene animate. Desene animate bune, nu porcarii d-astea ce se dau la tv acum !!!  Dar, filmul de animatie preferat a fost si va ramane 
The Jungle Book !!!
Stiti cu totii povestea, nu are rost sa o mai zic eu. Povestile nemuritoare ale lui Walt Disney cu care toti am crescut. Va las doar cu ursul Baloo si cu King Louie!!





Voi ce animatie preferati? :>

18 comentarii:

  1. Nu am citit cartea, nu am văzut nici filmul, dar de departe preferatele mele de animaţie sunt Happy Feet şi Happy Feet 2 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. avem destula zapada nu mai e nevoie de pompieri :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Preferatul meu este "Coraline" regizat de Henry Selick, acela regizor ca la "Nightmare before Christmas". :x i just love it.

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi plac filmele animate dar pe acesta nu l-am vazut :)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :