14.03.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Lumea o ia razna tot mai mult! Astia se impusca iar prin Bucuresti.( alde` Bebe Carabina si toata gasca de pe haifaiv )

Dar ce m-a socat, a fost THE NEWS:
Bear Grylls a fost concediat de la Discovery din cauza a nuş` ce cauze contractuale. Pentru banuti pe scurt. Ideea e ca....eu il super respect pe omusoru` asta. Poa` sa fie cu ditamai echipa in spate, poa` sa aiba conserve de mancare la el, atata timp cat el poate sa manance rame si alte rahaturi, si poate sa escaladeze nu stiu ce munti e de ajuns.
Asa ca, dragi conducatori de la Discovery dat-i omului bani si continuati emisiunea ! E genial !

Colac peste pupaza nu se stie daca Two and a half men mai continua !!

Super!!
 Keep going that shity way !!

Voi ce mai faceti ?

PS : Se pare ca inspiratia e pe un drum ascendent, o sa vedeti in curand de ce !!

24 de comentarii:

  1. eu fac bine :D
    tu ce faci?
    nu prea ma uit pe discovery, dar imi placeau emisiunile astea :X cand le mai prindeam si eu in vara :D
    apropo, ti-am raspuns la com-ul anterior.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu. Uite prin blogo-mingea asta, blogosfera, cum i-o zice :))

      Ștergere
    2. vezi, vezi sa nu te ratacesti :))

      Ștergere
  2. cica a fost concediat pentru ca si fiindca deoarece si etc...din urmatorul motv:

    el a semnat niste contracte pt a face si alte emisiune la discovery ceva gen si mai si decat aasta care o facea el si dupa nu a mai vrut sa mai filmeze ca sa gandit mai bine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fine. Nu am stat sa citesc toata stirea. Ideea e ca omu` e tare de tot!

      Ștergere
  3. stiu mancam o pizza si schimabm porogramele..si el tocmai manca niste testicule de tap daca imi amintesc bn si cand le-a muscat a sarit nsite lichid din ele..si eu direct sprint la baie vomitatura=))

    RăspundețiȘtergere
  4. daaa asta e farmecul lui Urs GRY(lls) :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fac eu?
    Nici nu mai stiu ce fac...

    RăspundețiȘtergere
  6. Orice inceput are un sfarsit. Si orice sfarsit e un nou inceput :))...:d...>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Cea mai mare prostie pe care o putea face cineva..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Defapt pe care au făcut-o cei de la Discovery

      Ștergere
  8. Am aflat si eu tot azi ca l-au concediat :(.Pacat,si mie imi placea emisiunea...Cat despre Two and a half men,fara Charlie Sheen parca nu e la fel :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Charile facea tot serialul. Acum Alan e tare de tot! :))

      Ștergere
  9. ehh.. nu m-am uitat niciodata la emisiune, numai am auzit despre ea.. sincer sunt indiferenta, pentru ca dupa parerea mea o emisiune care iti arata cum te poti hrani cu creier de broaste sau mai stiu eu ce, nu e tocmai placuta si nici utila.. daca cineva a invatat ceva de acolo, bravo lui, dar n-o sa moara daca nu mai are episoade noi :|

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Uita-te. E despre un pusti sarac al carui tata vine acasa dupa nu stiu cati ani. E super tare!

      Ștergere
  11. Sincer,de la început nu-i urmăream emisiunea,si nu pentru faptul că nu-mi plăcea,ci..pentru faptul că,mereu când era emisiunea,ba eram plecat,ba făceam altceva.
    S-a întamplat sa am colegi,înrăiti "fani" Bear Grylls,iar..dupa mai multe insistente,de ale lor,să mă uit..si sincer,de la un moment dat,am fost curios sa-i vizionez emisiunea,pot să spun că mi-a plăcut.
    Iar acum,ce să vezi..asta e lumea în care trăim..om mai curajos ca el,nu or' să găsească ei prea curând,păcat,mare păcat.
    P.S : M-am abonat la blogul tau,nu-i rau deloc,hai si tu pe la mine,cu o parere asa,dacă vrei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam fain. Acusica ajung si pe la tine!

      Ștergere

Curaj :