27.03.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , ,

Dacă-ţi pui o şapcă nu te face rapper.

Dacă ai un Nikon, nu eşti neapărat fotograf.

Dacă ai un Ferrari, nu eşti Schumacher.

Dacă ai un blog, nu eşti neapărat blogger.

Just sayin`

PS : Gluma zilei am auzit-o la un prof de relaţii publice .
" A aplica un chestionar, imediat după o campanie de PR(relaţii publice), e ca şi cum ai întreba un pacient din spital, după ce a ieşit de la electro-terapie, ce părere are despre curentul electric ! " :))

24 de comentarii:

  1. Cat de tari! :)) Eu as adauga si 'Daca ai creier, nu inseamana neaparat ca il si folosesti' . :))

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  2. Dureros... îndrăzneam să spun că sunt bloggeriţă :P
    Dar ce înseamnă să fii un blogger atunci?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am zis nu neaparat ! Deci poate tu esti. Unii cu siguranta nu sunt ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu te-as caracteriza si pe tine drept un blogger :d just sayin'...

      Ștergere
  4. Hm...

    Daca stii sa citesti nu inseamna ca o si faci.

    Daca ai apa si sapun nu inseamna ca neaparat le folosesti :))...

    Daca stii sa scrii, nu inseamna ca esti scriitor.

    Daca...:-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Partea a 2a direct. :))
      Acolo merg astea :))

      Ștergere
  5. daca dau acest comentariu asta inseamna ca nu sunt comentator

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este site-ul meu gogule l-am facut eu :))dar astept sa se activeze domeniul ca sa mearga...reclame bet365 bwin adsense:-??pana mea vreau sa detronez facebook =))

      Ștergere
    2. Super gogule. Zici ca esti Mark Zuckberg ala !! :))

      Ștergere
  6. :>cel putin vreau sa ma apuc sa detronez facebook cia ConQUIZtador fbi twitter:-??...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din site-ul vechi care il facusem unui prieten el si-a scos 2 bulioane :))....acum 2 saptamani ia venit prin posta...:|si eu aveam fluturi in buzunar...

      Ștergere

Curaj :