13.03.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Mda.
Simt ca nu mai pot.
Simt ca e nevoie de o schimbare.
La blog. In stilul meu de a scrie. Nu stiu. Undeva. Cumva. Am intrat intr-o lipsa de inspiratie totala, la care nu mai zic, ca se adauga si o lene nesimtita. O pasa proasta, o lipsa de idei. Nu am idee ce e.
Sper sa imi revin.
Ma gandesc sa ma mut pe wordpress.Mi-am facut deja un blog si acolo Bullshit se numeste !!
Dar parca n-as lasa nici blogul asta.( e de suflet asa )

Tu`ti dilema ma`tii.

24 de comentarii:

  1. ei:-w vorbeste frumos pe aici, ca sunt paznici de cuvinte:>
    pai, nu stiu ce sa zic, de ce sa te muti? dar daca vrei sa muti, fa-o, insa care e diferenta pana la urma nu tot scrii?
    pana de idei cred ca are oricine, dar e o pana, dureaza putin , la fe ca si pana de curent :D
    oricum, eu te voi citi si pe wordpress :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu. Nu stiu ce sa fac. Simt asa ca sunt intr-o pana imensa de idei.Si poate schimbarea e de bun augur !
      Sper sa trec repede de perioada asta !!

      Ștergere
    2. dar de ce te grabesti sa faci ceva?
      acuma e o perioada mai aiurea si ai nevoia sa iei o decizie, o schimbare cum zici tu dar poate ca nu e mai bine sa astepti sa treaca aceata perioada fara sa decizi nimic, si abia mai apoi sa decizi.
      nu zice nimeni ca trebuie sa iei decizia acum nu? sau da?

      Ștergere
    3. Draga Lavinia. Eu sunt zodia pesti. O zodie extreeem de schimbatoare si indecisa.
      Se pare ca incep sa trec peste perioada asta, in care eram de cateva saptamani.
      O sa vezi in curand de ce, si cum am reusit sa trec peste! :)

      Ștergere
  2. Pasa proasta .. nu intra in panica :* Toti avem :-?? .. Ai incredere ca trece :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Astenie de primăvară...
    Las' că vine vara:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-ar veni odata. Simt ca nu mai suport !

      Ștergere
  4. O sa se intoarca inspiratia la tine pentru ca tu si ea am vazut ca va impacati foarte bine:d

    RăspundețiȘtergere
  5. ar trebui sa iei o pauza totala de la internet si bloggareala, macar cateva saptamani, si apoi sa vezi tu chef de internet si alealalte.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar cam trebui. Dar parca nu ma lasa inima :)). Parca se duce singur cursorul pe blog!

      Ștergere
  6. deacord cu @bucuros...cel putin asa a fost la mine, vreo luna m-am lipsit de net si acum nu stiu de unde sa incep, ca am chef de toate :D
    Don't give up!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ma lasa singur por fa vor=)))...nu are farmec parerea mea am avut si eu cont acolo..

    RăspundețiȘtergere
  8. Toată lumea trece prin perioade în care inspirația nu dă pe-acasă...
    Eu zic că o să îți revii și fără să faci cine-știe ce schimbări drastice. Poate e nevoie doar să vina primăvara în forță.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram ca vine cu forte proaspete ! :D

      Ștergere
  9. nu-l lasa... eu nu suport wordpress-ul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place!! E mai stabil decat blogspot!

      Ștergere
  10. Din păcate..şi eu am intrat într-o perioadă cu lipsă de inspiraţie.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :