03.03.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Ce usor stiu oamenii sa eticheteze!! Ce usor le e sa judece pe cineva !
De exemplu, rockerii sunt vazuti ca satanisti! Bine, sunt constient ca sunt unele asa zise "culte" sataniste si mai sunt constient ca aia sigur nu asculta manele! Dar asta nu da dreptul nimanui sa ii puna pe toti in aceeasi oala !

Rockerii sunt si ei oameni . Am prieteni rockeri! Si sunt foarte ok oamenii!

Ateii nici nu mai zic !
Sunt vazuti ca diavolul in persoana !
Nu vorbim de cei care apar acum si zic , frate eu sunt ateu! Gata ! De azi imi bag picioarele, sunt ateu! Ce naiba ? Adica fraieru` ala de la 3 e ateu si eu nu ?
Nu!
Vorbesc de oamenii care chiar cred asta si care chiar au motive intemeiate sa fie atei !
E ALEGEREA LOR OAMENI BUNI !! Cine suntem noi sa ii judecam si sa ii etichetam ?  
Live your own fucking life!!
Ca asa au unii un talent, sa se ingrijoreze de viata altuia !!
GET A LIFE !!

13 comentarii:

  1. Dragule... asa-s oamenii...marea majoritate... pun etichete. La atata sunt buni... nu avem ce face decat sa ignoram.
    Daca te infurii, sigur nu rezolvi nimic.
    Eu traiesc pe conceptul ca fac ce cred eu ca e bine, nu ma intereseaza decat parerea oamenilor apropiati mie, iar ceilalti... sincer nu ma intereseaza ce au de spus. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu!! Dar acum am rabufnit!! Oricum . I don` give a shit pe opinia altora!
      Dar am simtit ca trebuia sa o zic :D

      Ștergere
  2. asa e lumea din ziua de azi te etichetaza dupa cum te imbraci, dupa cum arati, dupa religie, dupa orice...
    asta e...

    RăspundețiȘtergere
  3. eticheteaza*
    vezi ca am gresit din cauza ta?:-w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :O:O Din cazua mea? Cum poti spune asa ceva? >:P

      Ștergere
    2. * cauza
      Eu am gresit din cauza ta >:P

      Ștergere
  4. persoanele care isi dau cu parerea atat de usor ar trebui evitate.

    RăspundețiȘtergere
  5. "ROACAREEE nu uita partidul te vrea 0 barat"

    RăspundețiȘtergere
  6. Le e usor sa judece pentru ca nu se pot pune in locul celuilalt,asa ca o fac prin judecata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Te sustin! Ai foarte multa dreptatea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa sunt oamenii, nu-si pot trai viata amarata fara sa toace nervi altora. Si mie mi se intampla de cele mai multe ori sa fiu tinta parerilor de genul celor descrise de tine, din cauza ca nu sunt copia fidela a asa zisilor "oameni normali".
    Oricum, cel mai bun medicament in situati de genul ramane sa ignori parerile care nu-ti convin si sa accepti doar ce vrei tu ^-^. Nu degeaba e vorba aceea " Auzi doar ce vrei sa auzi" .

    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  9. asa suntem noi :-j niste tampiti :-j punem etichete :(

    RăspundețiȘtergere

Curaj :