12.03.2012

Posted by Flyerboy | File under : ,


Ca strangi timbre sau ca tragi pe nas
Ca nu poti fara femei sau ca pui ierburi in atlas
Poti sa-i spui oricum,eu le numesc vicii
Atata timp cat cantitatea iti provoaca delicii.
E vorba de dependenta, nu conteaza drogul
Cand te-ngropi in ceva si-ai uitat scopul.
Tremuri cand lipseste acel-ceva


Fie ca e mouse-ul fie ca e undita.
Iti gasesti mereu alte ocupatii
Majoritatea luate de la altii.
Uiti de prieteni si in general de toate
Si influentezi la randul tau mai departe.
E o scuza sau pretext cand n-ai scuza,
E consolarea ta cand altii te acuza.
Te amuza cand din vorba-n vorba
Gasesti obsesia ta la altu' in alta forma

Schimb de vicii nimic anormal
Caut in continuu o iesire din banal
Nu posed la imaginatie porti
Fara vicii am fi doar niste roboti


Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 



Viciul meu e fotografia. Al vostru care e ? 

3 comentarii:

  1. mie nu-mi place stilul asta de muzica :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu ma omor dupa muzica Rap, dar melodia aceasta mereu mi-a placut :d Schimb de vicii... \:d/

    RăspundețiȘtergere

Curaj :