23.03.2012

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Că unele din fetele din ziua de azi sunt disperate după atenţie nu e ceva nou !
Că unele sunt atât de disperate încât îmbâxesc feisbucu' de buci şi botici nu e ceva nou ! ( partea cu bucile nu'i aşa rea, de ce să fiu ipocrit )
Tot scrollând prin lista de bloguri, am dat de un filmuleţ de pe iutube în care o tipă, într-un cămin ( cred că din Bucureşti ) care nu mai putea dom'le. Vroia mătărângă neapărat ! Mai mai că se urca pe păreţi. Ok, nimic ciudat până acum, am văzut şi mai rău !
Dar faza care m-a făcut să zic : ooo da !!  wow, s-a petrecut în club !

Într-o bună seară am zbughit-o la drum cu nişte pretenari derect in dă clab! Eram pă bit maxim rău de tot !
Profitam de preţurile studenţeşti ( gen 3 lei o bere....Mother of beer  :O ) , mai aruncam un ochşor stânga dreapta la vreo domnişoară mai talentată într-ale dansului lasciv, ce să zic, treaba bună.
Şi ce zicem noi  : Bă, ia haida să ne pierdem prin mulţime, vedem care-i baiu' !!

După vreo juma' de oră de lupte cu coatele şi fundurile am ieşit din nebunia aia, să ne hodinim. Unu' din noi lipsea.
"Ăsta sigur s-a combinat cu vreuna ! " ( mă gândeam eu în minţişoara mea )
Nu trece 1 minut, că vine omu' meu, fericit ca de Crăciun !  Zâmbetu' lui mai că spărgea neoanele ăstora !

" Ce-i mă beleuzule, respiră ! "
" Frate, e o tipă acolo !! E nebună mă !! M-a luat de gât şi m-a sărutat ! Şi habar nu am cine e !!"
" Aşa şi ? De ce mai eşti aici ? "
" Staţi mă să termin !! După asta, m-a apucat de coa*e şi mi-a şoptit : La tine sau la mine ? "
" Şi ce i-ai zis ? "
" Hai la tine că eu am dezordine"

PS : True story !

10 comentarii:

  1. ce fete doamne:))...le urasc pe astea asa

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe unde umbli de nu te-am ”zarit” de 2 zile? :-w

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce caută omul aia găsește, se spune.

    RăspundețiȘtergere
  4. mătărângă =))))))))))))))0hahah dar ai uitat de categoria minora alea de 14-15 ani cand pun poze te uiti si zici omg cat debuna e sa ii dau add si cand vezi varsta ..e. deoseama cu pedeapsa:D

    RăspundețiȘtergere
  5. se bucura tipa de viata:))) era alcoolizata na:D
    sa o intelegem.
    bine macar de prietenu tau:))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :