11.03.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Partea 1 aici
Partea a 2-a aici  
Partea a 3-a aici

- 4 -

A doua zi , la insistenţele lui Chris, Karl şi Chris se interesează despre omul dubios ce părea că-i urmărise , însă toţi au numai cuvinte de laudă despre acesta..singura chestie ciudată este că bărbatul a fost singurul supravieţuitor al unui incendiu ce în urmă cu 3 ani i-a omorât familia .
Karl : Vezi , frate ? Ţi-am zis eu că omul e ok , liniştit , îşi vede de treaba lui ..
Chris : E ok? Şi cum se explică faptul că el n-a murit în incendiul ăla ? Dacă el a dat foc ?
Karl : Hai , frate..S-ar fi aflat , îţi dai seama . Omul e curat , n-are nicio treabă..Singurul în neregulă de aici pari a fi tu ..
Chris(mormâind) : Bine , mă ..S-o lăsăm baltă .
Timpul trece şi spre seară , cei trei se întâlnesc , petrec câteva ore împreună , distrându-se aşa cum ştiu ei mai bine . La întoarcerea spre casă cei trei se despart , Karl şi Billy intră fiecare la casa lui , urmând să intre şi Chris imediat în casa lui ce se află la câtiva metri distanţă de cea a lui Karl ... Deşi strada este foarte slab luminată , băiatului i se pare că zăreşte ceva , mai bine zis pe cineva .. Era vecinul lor pe care Chris îl considera acum mai dubios decât niciodată..Simţea o nelinişte îngrozitoare şi se temea , dar ştia că trebuie să ia atitudine , aşa că începe să strige cu vocea tremurându-i :
-Ce vrei de la noi ? Ştiu că ne urmăreşti, te-am văzut !
-Eu? Eu nu vreau nimic de la nimeni..Ţi se pare.
-Acum mă iei şi la mişto!
-Nu te iau la mişto.


-Da,da.Hai , zi-mi cine eşti de fapt şi ce vrei ?Ştiu că nu eşti aşa mieluşel cum vrei să pari !
-Uite ce e,puştiule,ţine-ţi gura astfel încât să nu mă obligi să iau măsuri şi o să ne fie bine tuturor !
Rostind aceste ultime cuvinte , omul se pierde în întunericul nopţii ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic . Chris rămâne împietrit şi speriat ştiind că replica a fost mai mult decât clară şi a confirmat exact lucrul de care se temea – au o problemă .
Când începe să se dezmeticească , pleaca imediat spre casa lui Karl , sună la uşă cu cea mai mare disperare posibilă , i se deschide după câteva momente :
Karl : Ce suni aşa ca disperatu’ , mă ? Lumea mai şi doarme..
Chris : Habar n-ai ce s-a întâmplat !
Karl : Hai lasă-mă ! Nu-ţi merge netu’ ?
Chris : Habar n-ai !
Karl : N-am , mă , dar ştiu că urmează să-mi spui tu ce s-a întâmplat . Hai , dă-i drumu’ !
Chris : Aveam dreptate în legătură cu psihopatul ăla, ne urmărea şi în seara asta şi ..
Karl : Uite , cred că treci printr-o perioadă dificilă , eşti şi obosit , pari şi fumat puţin , sincer ..
Chris : Termină cu asta , e serioasă treaba , vorbesc cât se poate de serios !
Karl (devenind din ce în ce mai surprins de comportamentul lui Chris) : Şi ce s-a întâmplat ?
Chris începe să povestească speriat discuţia lui cu omul ciudat..
Karl : Frate , nu ştiu ce să zic ..nu eram acolo şi poate n-ai înţeles nici tu bine..
Chris : Omule , ştiu exact ce s-a întâmplat ! Nu-s fumat şi vorbesc serios. Ne cunoaştem de atâţi ani , ştii că nu te-am minţit niciodată !

- Va urma - 

Roxana

4 comentarii:

Curaj :