18.03.2012

Posted by Flyerboy | File under :

Partea 1 aici
Partea a 2-a aici  
Partea a 3-a aici
Partea a 4-a aici


Partea a 5-a 

Karl : Bine..merg pe mâna ta de data asta. Ce putem face ?
Chris : Mâine schimbăm rolurile.
Karl : Ce roluri ?
Chris : Adică mergem să-l urmărim pe ăsta să vedem ce ascunde .
Karl : Ok .. Poate mă bagi în vreo belea că nu ştiu ce-ţi fac !
Chris : Suntem băgaţi deja până la gât , stai tu liniştit !
Karl : Ce încurajator eşti !
Chris : Hai că te las să dormi , ne vedem mâine .



A doua zi , dis de dimineaţă , Chris merge la Karl pentru a începe aplicarea planului ce părea a fi singurul şi cel mai bun. Pe Bill nu-l bagă în toată chestia asta pentru că el e nevinovat şi nu vor să-l bage în probleme . Amândoi se aşază într-un loc din care nu-i poate vedea nimeni , dar din care îl pot vedea pe „domnul misterios” .
Karl : Eşti sigur că e acasă?
Chris : Da . L-am verificat . De ieri seară nu a mai ieşit din casă.
Karl (râzând) : Dar tu eşti pus pe treabă , nu glumă .
Chris : Hai taci că-mi distragi atenţia .
După minute bune de aşteptat , apare şi omul lor . Pleacă în grabă spre o direcţie necunoscută . Merge vreo două străzi , după care ia un taxi . Băieţii fac acelaşi lucru , dar la o distanţă relativ mare , astfel încât să nu dea de bănuit . Urmărindu-l , ajung la o clădire veche , nelocuită şi probabil pe punctul de a fi demolată .. Intră suspectul şi cei doi se aşază în dreptul unui geam spart . Nu puteau vedea , dar auzeau două voci , una de bărbat şi una de femeie :
Femeia : Iar ai întârziat , mă scoţi din minţi !
Bărbatul : Îmi cer scuze , am avut nişte probleme acasă ..
Femeia : Cine îţi face ţie probleme dacă stai singur ? Eşti ciudat , omule ..
Bărbatul : Mi le fac singur , băgându-mă în fel şi fel de prostii .
Femeia : Vreau să cred că nu te referi la ce faci acum ! Hai să terminăm cu astea , zi-mi de „ băieţii mei ” . Ai mai aflat ceva ?
Bărbatul : Eu nu , dar ei încep să bănuiască ceva .. Am avut aseară o discuţie cu Chris..i-am cam dat de înţeles că nu-i de glumă şi că nu trebuie să se ia de mine , dar nu ştiu , nu ştiu dacă are de gând ceva sau ce o să se întâmple în continuare .
Femeia : Ratatule ! Te plătesc degeaba ! Eşti mai prost decât ei ..Cum îi mai dau în gât în ritmul ăsta ? Dacă o ţii tot aşa , mă vor denunţa ei pe mine .
Bărbatul :  Nicio problemă , am eu grijă de ei , orice ar însemna asta..vom lupta să îi facem să plătească .. atât timp cât şi tu  mă plăteşti pe mine .
Femeia : Normal .
Bărbatul : Ştiu că nu e treaba mea ..Dar care-i treaba ? De ce eşti aşa decisă , axată pe a-i face să plătească ? Nu cred că ai fost prea afectată de sperietura pe carea tras-o bătrânelu’ ăla sau de ce furau ei acolo ..
Nu cumva e ceva legat de unul dintre ei? Ţi-a făcut vreunul ceva ? Sau e vorba de frumuşelul ăla..Karl ! Îţi place , nu ?
Femeia : Termină cu prostiile ! Ai zis foarte bine , nu e treaba ta şi oricum nu te plătesc să faci presupuneri ! Pleacă acum .
Omul pleacă . Cei doi se ascund pentru a nu fi văzuţi , aşteptând să vadă dacă acea femeie misterioasă este cine cred ei că este .. Karl era uimit din cale afară de cele auzite , mai ales pentru că nu-l prea crezuse pe Chris şi acum toate lucrurile acelea ce păreau a fi doar închipuiri..s-au dovedit a fi adevărate . Chris stătea cu ochii-n pământ , era dezamăgit că avusese dreptate .. în loc să se mândrească şi să-i scoată ochii lui Karl cu textul „ Vezi? Ţi-am spus eu ! ” se simţea ciudat şi încă nu-i venea să creadă tot ce auzise . Brusc , se aud nişte sunete de tocuri , semn că fata ieşise . Pe măsură ce sunetele se auzeau din ce în ce mai slab , cei doi şi-au făcut curaj să arunce o privire .. Şi da . Era Brooke .
Ar fi vrut să sară la gâtul ei să-i ceară explicaţii pentru ceea ce face şi să-i spună că ce face ea acum este mai rău decât ce-au încercat ei să facă la magazin .. Dar ştiau că ar fi inutil , aşa că şi-au păstrat calmul , au respirat adânc şi s-au mulţumit cu ideea că sunt cu un pas înaintea lor .
Cu siguranţă nu au de gând să stea cu mâinile-n sân , dar azi nu vor lua nicio măsură . Merg amândoi acasă şi încerc să treacă peste cele aflate azi .. Se tot întreabă fiecare cum au ajuns ei , băieţii ce sperau să aibă o viaţă mai bună în oraşul cel nou , să fie urmăriţi de un nebun ce ar face orice pentru bani din ordinul uneia cu care n-aveau aproape nicio treabă , dar care voia să le facă rău cu orice preţ .. Există totuşi şi o parte bună în toată treaba asta ; nu vor mai fura niciodată şi probabil că lucrurile astea dificile şi greu de înţeles prin care trec acum îi vor uni . În plus , astfel îşi pun mintea la contribuţie încercând să găsească soluţii .


- Va urma - 

Roxana

2 comentarii:

  1. ma bucur ca s-au mai eludat lucrurile,incepuse sa fie prea mult mister,ma gandeam ca s-au mutat in orasul Ciudatilor :))
    sunt curioasa ce vrea Brooke de fapt :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar, ce vrea Brooke? :d Nu ne spui? ;;) ;;) ;;)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :