21.03.2012

Posted by Flyerboy | File under : ,
Bă , rău e să n-ai serialele descărcate şi să ai şi un net de caca. Şi de plictiseală, lipsă de Sons of Anarchy ş.a.m.d. , am zis să mai termin din filme, că de' , acu' am scăpat de ACTA şi pot să piratez în continuare.
Şi tot navigând, tot navigând am dat peste :
                                                Hugo.

Cu un început puţin cam boring, uite că, în 2 ore de film, nu m-am dezlipit de el .Totuşi să nu uit să precizez că e in regia lui Martin Scorsese. Şi omu' ştie meserie.
Frate , deci filmu' ăsta e parcă desprins din copilărie, când nu te dezlipeai de televizor până nu se termina !!
 Sunt atâtea de învăţat din film, pe cuvântul meu !

Uite şi un sinopsis de pe cinemagia :



Hugo, un orfan în vârstă de 12 ani, trăieşte în zidurile gării din Paris şi are grijă de ceasurile mecanice ale acesteia. Una dintre cele mai valoroase posesiuni ale lui Hugo este un om mecanic stricat, un dispozitiv cu înfăţişarea unui bărbat cu un creion în mână, parcă pregătit să livreze un mesaj de o colosală importanţă. Hugo este convins că, dacă va repara omul mecanic, acesta îşi va putea scrie mesajul.
Pentru a reuşi reparaţia, băiatul fură bucăţi de jucării dintr-un magazin, iar aventurile sale ieşite din comun, petrecute la începutul secolului trecut, se vor mai învârti în jurul unui carnet dispărut, al unui desen extrem de familiar şi-al magiei filmelor mute. Georges Méliès, celebru pentru filmul Le voyage dans la lune, din 1902, apare şi el în destinul lui Hugo.

Hai şi cu un trailer :

17 comentarii:

  1. Filmele lui Scorsese sunt in general deosebite:D.
    O sa ma uit si eu la el :)

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut.. este un film deosebit! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai ceva !! Sunt supa la plic :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il caut de mult timp, nu l-am gasit pe nicaieri :(

    RăspundețiȘtergere
  5. eu tocmai am terminat de vizualizat shutter island. o sa-l pun si pe asta pe lista :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah. Zi-mi de Shutter Island !! Era nebun sau nu ? Parerea ta !

      Ștergere
    2. scuze daca ma bag :D
      Era nebun ,sau cel putin asa am inteles eu :D

      Ștergere
    3. Asa mi s-a parut si mie initial ! Dar parca tind sa cred ca l-au inscenat nazistii !

      Ștergere

Curaj :