28.03.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Nu ştiu cât de familiarizaţi sunteţi cu fotbalul .
Mai ales cu cel românesc. Oricum, deşi articolul ăsta e despre fotbal are cu totul alt substrat.

Mă deranjează că se vând fotbaliştii buni pe bandă rulantă, mă enervează că se cumpără fotbalişti cu "buletin" de Brazilia, deşi ei acolo erau bucătari,barmani, căutători de scame în buric şi alte meserii d-astea total paralele cu fotbalul.
Dar ce mă enervează cel mai mult sunt gazetarii becalieri.
Eu mă mai uit şi la alte sporturi decât fotbalul.
Şi intru frumuşel pe gsp sau pe prosport şi ce văd. 75 % din ştiri sunt despre fotbal. Ok. Asta nu-i aşa mare  problemă.
Dar 75 % din ştirile despre fotbal sunt despre Becali. Despre cum s-a căcat Becali, dacă s-a căcat în sus ca ursu`, dacă s-a căcat împrăştiat, dacă a mâncat brânză de oaie , dacă şi-a tăiat păru` din nas, dacă Becali are unghii la picioare.

Frate...luaţi-l acasă.

Puneţi-l într-o cuşcă şi luaţi-l ca animal de companie dacă vă distrează aşa mult.

Vă zic sincer, pe noi NU NE INTERSEAZA de acest Becali!

STOP. VA ROG !

10 comentarii:

  1. becali muie becali !!la spurcati muie la spurcati !

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Eu? Stiu 8-|
      Mi s-a mai spus !
      E o povara ce tre s-o port !

      Ștergere
  3. SPORT.ro si GSP peluza giulesteana va da la muie !!ale ale aleee cine tine cu steauaa sa ii futem familia =))becali muie becali !!becali muie becali =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu suport fotbalul, cand ma uit la un meci de fotbal am impresia ca vad animale. sincer :)

    RăspundețiȘtergere
  5. si cand il vezi pe Beckham ai impresia ca vezi o maimuta ? :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :