23.04.2012

Posted by Flyerboy | File under :

numai în România frate. Nu cred că aţi auzit mulţi de incidentul de la meciul Steaua - Vaslui , când observatorul de joc a confiscat bannerul unui copil de 9 ani care venise să îşi susţină echipa favorită .
Copilul ăla a vrut să afişeze un mesaj simplu : "Vreau şi eu ceva: Steaua campioană!", însă ce credeţi ? A avut surpriză ca bannerul să îi fie smuls de stewarzii ăia de nspe kile în timp ce el plângea în hohote.

E UN COPIL IDIOŢILOR ! 

Şi uite ce a declarat nea` Mitica : "Copilul acela trebuie să înveţe şi el să respecte legile ţării. Trebuia să vină înainte de meci să declare bannerul şi nu era nicio problemă. La Europa League nu se va da voie cu nici un banner", a declarat Dragomir la DolceSport.

Aici deja nu mai e vorba de rivalitate. Eu nu`s stelist, dar cât de frumos e gestul ăsta Mitica ?

Păi să nu vă dau şi eu ce vă dau deja toate stadioanele ţării ?

12 comentarii:

  1. Cum am mai zis , e Romania! Mitica e un retardat impreuna cu tot LPF-ul. Sa plece!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare cand ? Nu vezi ca tin de scaunele alea cu dintii ?

      Ștergere
  2. eu am auzit ca la cerea lu mircea sandu parca i-au dat banneru inapoi si l-au lasat cu el restu meciului :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiam de incident. stiu ca la meciul Romania - Uruguay, nu au lasat un fan sa intre cu steagul oaspetilor, iar la meciul cu Franta, daca te duceai cu steagul romaniei de acasa, ti-l luau si il aruncau la gunoi. pe marcel pavel l-au amendat ca a sarit un vers din imn iar astora nu le-a facut nimeni nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci astea confirma ce zic eu . Sunt niste idioti ! Si avem pretentii sa fim ca cei de afara. Nu o sa se intample prea curand !

      Ștergere
  4. Pai... ce sa-i faci? :)) asta e tarisoara noastra...

    RăspundețiȘtergere
  5. stupid and soulless people.
    fuck them!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate,niste idioti.Cat a muncit acel micut ptr bener! Ar trebui sa ia exemplu de la baietei...ca ei cu munca stau cam prost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa ia exemplu din multe alte parti !

      Ștergere

Curaj :