02.04.2012

Posted by Flyerboy | File under :
...cu voi nu e de glumă.
Nici farsele de 1 aprilie nu îmi ies.
Urăsc 1 aprilie. Tocmai de asta, că de câţiva ani nu îmi mai ies farsele. Toată lumea se prinde. Asta e de bine sau de rău  ? Naiba ştie !

Ok. Oricum faza cu Adios amigos e şi o scuză să nu mai postez povestea ! Nu am timp de ea sincer să fiu !
Voi puteţi să citiţi dacă vreţi ! Vă invit !

Am zis că azi, luni, 2 aprilie să vin cu o recomandare de film . Am văzut în weekend Liar, liar. Cred că unii îl ştiţi. E cu Jim Carrey. ( un maestru al comediei zic eu )






El în film joacă rolul unui avocat. De fapt filmul şi începe cu o fază foarte tare, în care copilul lui Fletcher Reede ( Jim Carrey ) e întrebat de profesoara lui ce meserie are tatăl său.
El răspunde foarte senin  : My daddy is a liar !

Şi de aici încep o grămadă de faze mişto !
Vă las pe voi să vă uitaţi !!

Trailer  :

20 de comentarii:

  1. il stiu, l-am vazut mai de mult... e super funny!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu l-am vazut cand eram mai mic. Dar imi aminteam vag din el!

      Ștergere
  2. uita-te la Puss.in.Boots.The.Three.Diablos.2011 =))sper film:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahahaha, eram sigura ca a fost o farsa. :))
    Iar filmul pare foarte tare! <3

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că sunt singura care nu am văzut filmul, dar cred că e tare, că doar joacă Jim Carrey!

    RăspundețiȘtergere
  5. vad ca ti-a placut recomandarea mea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaai. Mii de scuze. :-s
      Nici nu am vazut ca ai postat! L-am vazut putin la tv si am zis sa postez despre el !
      Raman dator de cinste :))

      Ștergere
  6. Macar ai incercat :)).... da' sa stii ca eu mi-am luat palpitatii :))....

    RăspundețiȘtergere
  7. asadar am fost pacalita? :-w
    sper ca stii ce te asteapta!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :