19.04.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,

Eu iubesc oamenii...bine, nu pe toţi. Dar în general îmi plac oamenii. Şi mai presus de asta îmi iubesc prietenii. I-aş numi acum dar şi-o iau în cap . ( Nu că nu ar şti)
Şi anii ăştia, alături de ei au fost nişte momente extraordinar de frumoase ! Momente în care am râs de ne-am stricat, momente în care am plâns împreună.
Deci, ca să înţelegeţi mai bine, eu abia aşteptam să ajung acasă de Paştele asta mai mult ca niciodată. Un prieten foarte bun a fost plecat la Italia ( pizza, paşti, macarroni, Roma, eee como şi dâci) , de vreo câteva luni de zile.Şi aflând vestea că vine de Paşte acas` , am zis : " Ataaaat "
Hai că deviez de la ce vreau să zic. Că aşa fac eu. Scriu 5 postari scurte şi PAC ! Mă loveşte inspiraţia aşa pe moment şi scriu câte o postare din care la sfârşit mai mult şterg !

Aş vrea să vă fac o retrospectivă la toată vacanţa asta pe care am avut-o !
În primele zile...treanca fleanca. Nimic interesant. O plictiseală de-mi curgeau balele!

După ziua de Paşte shit just got serious.
De luni încolo am făcut numai porcării.
Luni seară am vrut să ne ducem şi noi ca uamenii ( a se înţelege că e scris intenţionat greşit, să nu interpreteze careva că am făcut limba romana cu tanti Floricica din liceu) la un ping-pong mic .
Când...ce să vezi. Şoc şi groaza , era închis.

Pfiu. Tu`i piftia măsii de treabă. Ce căcat facem ?




Hai la păcănele, jucam un biliard, scoatem şi noi un milion( pupaţi-aaaaş:)) ) . Când acolo, ca să vezi norocu`, când îl ai îl ai până la capăt, e ca raia, aia de acolo aveau masa de biliard, nu aveau bâle şi tacuri. Ooook .Awkward.
Move on my little army !
Am mers la nea Roman la un remisor. Ok . Ne aşezăm la măsuţa. Începem să jucăm. Eu, cu câteva zile înainte am prins o răguşeală sănătoasă care m-a făcut un mai mic don Corleone ( să ştiţi că încep să mă obişnuiesc cu vocea mea mirifică).

Şi, ca să-mi dreg cât de cât şoseaua gâtului, am zis să îmi iau un ceiut cald.
NU AVEM.
Ok. Dă-mi un Nestea şi incalzeste-mi-l te rog.
NU AVEM
Ok. Fă-mi o ciocolată caldă
NU AVEM.
Devenea frustrant ! Ok. eu am renunţat să mai comand ceva, până când m-a salvat un pliculeţ de cappucino, care după gust zici că era de la Crăciunul trecut.
Ok. Acum să comande fetele. Le-am zis. Mai bine întrebaţi ce are.
Ce aveţi ?
PEPSI, FANTĂ ŞI MIRINDA.

 Ei da...numai mie mi se poate întâmpla aşa ceva. Să merg şi să găsesc un bar aproape gol.
Ce să facem ce să facem ? Ştiu ce să facem. Mergem la magazin, ne luam chispuri, ne luăm o cola la 2 L , seminţe şi deja ne simţeam ca acasă. :)) Nea Roman venise cu spaţiul, noi cu mâncarea şi băutură. ( Sper să nu fi văzut pata de cola de pe masa :-$)

V-aş povesti discuţia de aseară din parc dar, mă gândesc că vreţi şi voi să mai mâncaţi ! :))
Oricum, pe scurt, o discuţie cu şi despre căcat :))




Acum să vedem ce ne rezervă ziua de mâine ! 

21 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ai fost si tu prin vacanta asta :-w. Logic ca stii :))

      Ștergere
    2. Eu am fost si atractia in vacanta asta, ca sa stie lumea ! :))Pe langa subiectu` ala delicat ...

      Ștergere
    3. Hai ca asta a fost gluma zilei :))

      Ștergere
  2. eu vreau s-aud discutia despre cacat :D=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-o. Nu vrei. Nici ea nu mai vrea sa ne salute in public :))

      Ștergere
    2. vreau, vreau!! cer ca urmatorul post sa fie despre caca =))

      Ștergere
    3. Dorinta ta e ca si indeplinita =))

      Ștergere
  3. Am ras la postul asta. Esti amuzant:))

    RăspundețiȘtergere
  4. mi s-a intamplat in centrul Craiovei ceva de genul, asa ca nu-i nici o tragedie ce ti s-a intamplat tie

    RăspundețiȘtergere

Curaj :