21.04.2012

Posted by Flyerboy | File under :
..să văd pe facebook-u ăla de căcat cum apar tot felul de pagini făcute doar să strângă like-uri folosindu-se de durerea altora !
Am aici un caz concret pe care l-am observat când am intrat acum vreo 10 minute :

În primul rând, spuneţi-mi şi mie, eu dacă dau share, voi cum căcat îi ajutaţi ? PEntru fiecare like sau share le duceţi câte o pâine ? 
Auzi la ei  :  "DISTRIBUIE DACĂ ÎŢI PASĂ "  Dacă chiar vă pasă faceţi ceva concret, nu vă folosiţi de mesaje d-astea doar să strângeţi cifre.  

Hai sictir !

Ce-ar fi să facem ceva şi în viaţa reală ? Ce-ar fi să ne trăim viaţa aici, nu pe feisbuc ! 


13 comentarii:

  1. :| Cum ai zis tu, macar daca ar face ceva concret pentru persoanele astea. Adica sunt multi oameni ajunsi in situatia asta si ne intalnim cu ei in fiecare zi. Asa ca ce rezolvam daca dam un Like sau un Share?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. te sustin,
    chiar ai foarte mare dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  3. e de mult asta prietene ..crede-ma mai e una la fel dar cu o femeie...+acele cacaturi de aplicatii cu afla cand vei muri afla ce masina ai ..da in plm aplicatii cu afla cat de curva esti ?sau cata mwie ai facut sau o sa faci la viata ta nu exista?......a devenit si facebook mai urat ca hi5...sincer google+ mi se pare mai interesant..pacat ca nu se prea foloseste la noi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da gogule da` parca incepe sa ma frece pe creier treaba asta !

      Ștergere
  4. Ai mare dreptate cu facebookul...asa este se folosesc de like-uri.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu mi-am sters facebookul pentru toate prostiile pe care le vedeam

    RăspundețiȘtergere
  6. Mdah... facebook'ul provoaca greata :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci super! Bine zis..asa de frustrat am fost si eu cand am vazut poze de genu..! La inceput am zis uite ce vrajeala, dar cand am vazut ca oameni chiar cred..am zis bataie de joc!! Deci bine zis!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :