13.04.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,

Parcă e jurat. Când sunt la facultate nu am timp de blog. Când sunt acasă ori nu am chef ori sunt mai mult pe drumuri.
Abia ce am venit de la cumpărături, sunt lihnit şi, până se încălzeşte mâncărica am zis să vă recomand un film.


We bought a zoo


Pentru cei ce nu l-au văzut e o comedie,dramă super-reusita. Benjamin Mee, în încercarea de a face o schimbare radicală în viaţa lui se hotărăşte să cumpere o casă nouă, într-o zonă nouă. Doar că, acea casă s-a dovedit de fapt a fi o grădină zoologică lăsată în paragină.
   Deşi acţiunea filmului e destul de previzibilă, e unul din acele filme la finalul căruia rămâi cu un zâmbet pe faţă.

Am pus şi un trailer ca să vedeţi ce şi cum !







“Sometimes all you need is twenty seconds of insane courage. Just literally twenty seconds of embarrassing bravery. And I promise you, something great will come of it.” – Benjamin Mee



3 comentarii:

Curaj :