22.04.2012

Posted by Flyerboy | File under : ,
Pentru că filmele bune vin din recomandări , mulţumesc Bia pentru recomandare :*
Azi vă zic de Leon. Poate l-aţi văzut, poate nu, însă uite că mie mi-a scăpat.

Leon: The professional


M`buun. Leon ăsta ( Jean Reno ) e un curăţător (criminal plătit) care îşi duce la bun sfârşit orice misiune Invizibil, invincibil, analfabet, fără un cont în bancă, îşi îngrijeşte planta, mare băutor lapte, viaţa lui Leon se schimba când Mathilda ( Natalie Portman ) apare....


Mai multe nu vă zic, vă las pe voi să vă delectaţi cu el.





V-am pus aici un link pentru vizualizarea online !

14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. cum ai pus pe blog acel cica.ro ?

      Ștergere
    2. Uite aici gogule! Fa-ti un cont si..have fun !

      Ștergere
  2. pai am cont pe www.cica.ro ...dar nu stiu cum sa il pun pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am vazut e genial!!!! :D btw:D me gusta tema:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Nu prea ma uit ! Daca gasesc iti recomand :D

      Ștergere
  5. Fix ca la filmu asta ma gandeam cand mi-ai mentionat de el. L-am vazut de muuult, il tot dadea pro-ul intr-o perioada.Aveam impresia ca e in franceza din cauza lui Jean Reno ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E si o varianta in franceza ! Dar e super bun

      Ștergere
  6. de unde stii k mai e o varianta in franceza? :D
    cine ti-a zis?

    RăspundețiȘtergere
  7. trebuie sa iti trimit eu o lista de filme :D
    maine postez...asa k...atentie mare :D
    pt seara asta : Catch me if you can
    distributie : tom hanks , leonardo di caprio si christopher wallkins

    RăspundețiȘtergere

Curaj :