23.04.2012

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Da. Se pare ca Nane inca ramane in underground. ( lucru bun zic eu )
BTW...ascultati Nane ?  












Uite ca am dat peste un clip mai nou ( cred ) :


"Plăteşte chiria, plăteşte şcoala, învaţă, Ȋmbracă-te, lucrează, fă-ţi timp şi pentru acasă. Nu-s leneş, da’ nu mă simt motivat, Când domnu’ patron e şmecher că s-a născut bogat! Ce-are el în plus sau eu în minus? Că mereu mă face să mă simt exclus… Vreau schimbări în bine, nu vise frumoase, Se-apropie golu-n România, daţi-mi pase!"


Omu` e bun ! 

PS : Oare o sa ramana in underground ? E bine sa ramana acolo ? De ce e mai buna muzica underground ?
Sau mai bine zis, de ce ni se baga pe urechi muzica de rahat  ? Si mai mult de asta, de ce o acceptam ?


Bonus :

5 comentarii:

  1. Dă-l în morţii lui de idiot:)) Mai bine zis, el cântă muzică de rahat. Şi la modul cel mai serios, dacă continui să-l asculţi cu mine nu mai ai ce discuta. Cine e de partea lui Nane să stea departe de mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. decat sa il ascult pe asta mai bine imi tai venele si ii dau drumu lu salam la jale....asta face rep ?pai daca asta face atunci parazitii merita sa faca concert pe parlament si dupa sa il darame sa li se faca o statuie in locul cladirii

    RăspundețiȘtergere
  3. Ascult Nane de prin 2010 si ma bucur sa descopar oameni care fac acelasi lucru. Clipul e recent lansat. Chiar azi am vazut un clip in care el raspunde la niste intrebari puse de ascultatori. Cum a zis si el, el ramane acolo, dar trebuie sa evolueze.
    Prin muzica de rahat in ziua de azi inteleg muzica gen Inna, toti Dj aparuti peste noapte si aia de canta in portugheza, spaniola si alte cele. Aia e muzica de cacat. Si ne e bagata in urechi pentru ca majoritatea posturilor de radio/tv baga muzica de rahat.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :