30.04.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , ,

dar.....parcă serile de vară din satul meu nu se compară cu nimic.

  • Remi până la 5 dimineaţa 
  • Fraza pur românească : " seminţe, cola şi caterinca :)) " pusă în aplicare în fiecare seară  
  • Băşinoasele care se chinuie să  meargă ţanţoşe pe role dar care cad chiar în faţa noastră ( nu am râs mult de ele )  


  • Cocalareii care ascultă Alexandra Stan în căruţă. 


Şi după cum ştiţi, orice sat îşi are vedetele lui ! Şi bineînţeles că de aici nu puteau să lipsească !
Vedeta noastră e nea` Costel. Caşuba cum i se zice .
Avem atâtea poveşti cu el încât aş umple blogu` asta. Dar pe una am s-o ţin minte toată viaţa mea. Şi ea începe aşa:
O noapte obişnuită de vară. Noi, ca de obicei pe afară ne umpleam timpul cu ceva seminţe făcute rost de la un prieten. Al meu om de bază Casuba, îmbrăcat într-un costum de poliţist de pe vremea lu` impuscatu`. ( a fost şef de post pe vremea aia ) . Stătea în şosea şi "dirija" traficul. Unii care erau prin preajma lui îl tot provocau : N-ai tupeu să opreşti o maşină şi să o controlezi.
Zis şi făcut. Atât i-a trebuit .
Noi, pe partea cealaltă de şosea , ne uităm că la filmele cu prosti.
În secunda 2 îl văd că opreşte un TIR.Din bâlbâiala aia ( probabil prefăcută) a dat-o într-o diplomaţia dracu` de nici la tv nu auzi aşa ceva!



C: Bună seara !Actele la control vă rog!
Şoferul : Bună seara. Imediat şefu` !
C : Hmm...ceva pare în neregulă. Vă rog să deschideţi în spate ! ( asta după o " analiză " a actelor)
Şoferul : Haide bre` şefule, nu ne putem înţelege cumva?
C : Încerci să mă mituieşti cumva ?
Şoferul : Nu, dar....ştiţi...
C : Deschide în spate !!
Deschide nea` şoferul în spate ( mare idiot şi asta, nu înţeleg cum nu a putut observa uniforma învechită )
C : Da. După cum am zis, ceva e în neregulă!
Şoferul : Şefule. Uite aici 1 milion şi hai să rezolvăm asta odată !
C: Ia actele şi fugi de-aici. Dacă te mai prind odată te amendez !

True story !


PS : Pentru că viaţa la sat e de un umor unic! 



14 comentarii:

  1. politai muie politai !!verile la tara sunt cele mai frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca viata la sat e de un umor unic :D

    http://www.youtube.com/watch?v=PUQUXxqUvY8

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot sa cred ca a facut casuba asta.... pe bune, e tare faza!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ia sa faci si tu odata sa vezi daca iti iese :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah.. de-ar fi asa si la mine la tara.. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. =))))) pacat ca nu merg si eu la tara:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Am un prieten care ar putea zice acelaşi lucru.
    Deşi fiecare sat cu umoru' lui. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-a placut faza cu Casuba...frumos la tara!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :