25.04.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,

...ce se spune ?
Că îţi place anotimpul în care te naşti ?
Nu ştiu dacă tuturor, dar ştiu câteva cazuri sigure.
Eu de exemplu , ador  primăvara.
Roxana adoră iarna ( nici acum nu pot înţelege să fiu sincer, dar gusturile sunt gusturi :*) :))

 Să vă zic şi de ce :


  • Nu e atât de cald. Asta teoretic , pentru că acum de exemplu sunt 32 de grade. Eu vorbesc de primăvară de " pe vremea mea " ( that sounds old as hell )
  •  Mirosul florilor de primăvară acoperă cu succes ( mai mult sau mai puţin ) alte mirosuri; 
  • E vremea perfectă de plimbat în parc ;
  • E frumos...etc...etc
Dar hai să îţi zic eu ceva tanti mami natură ( şi nu băieţi, nu vorbesc despre ACEA mama natură) : 
Asta nu e primăvară ! 
O săptămână ploaie,o săptămână canicula, o săptămână frig. It`s a fucking desert out here ! 


Vouă vă place anotimpul în care v-aţi născut ? Dacă nu ...ce anotimp preferaţi şi de ce ? 


40 de comentarii:

  1. M-am nascut in februarie si ador iarna :P
    Bine .. e drept ca in aproape in aceasi masura imi place si primavara, dar si toamna.. vara o urasc din cauza caniculei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu Alle. , cu o mică modificare ( m-am născut în ianuarie ) . Serios acum .. vara poate-i frumoasă , dar nu-i de mine . Cu excepţia zilelor petrecute la mare , celelalte sunt mult prea călduroase şi plictisitoare în sensul că într-un anumit interval orar nici măcar nu poţi să te plimbi .. Prea cald şi ce e mult strică , aşa cum ştim cu toţii . :D
    P.s. mă gândesc cu groază că ne-au lungit ăştia şcoala până pe 20 iunie :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. încă ceva . ia nu te mai lua tu de toate roxanele :-w ionescu pe deasupra

    RăspundețiȘtergere
  5. hmm...primavara m-am nascut si eu si imi place foarte mult..dar nu stiu...vara imi place pentru vacanta:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar putea sa dea vacanta mai mare si primavara :))

      Ștergere
  6. Nu-mi place iarna, pentru ca sunt nascuta iarna! Imi place pentru sarbatorile ei, pentru copilaria mea (aceea in care faceam oameni de zapada, mergeam cu sania, plecam de la ore pentru o bulgareala, vroiam "baieti mari" care sa ne apere in curtea scolii etc.) Dar in acelasi timp ador si primavara si toamna pentru tablourile oferite...
    Cat despre vara, da imi place! Calatoriile cu prietenii, statul seara pana tarziu fara sa ingheti de frig, mersul la mare, drumetiile la munte etc.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu m-am nascut primavara, dar anotimpul pe care il ador e vara :D insa nu pot sa zic ca nu-mi place primavara :D
    iarna:-s

    RăspundețiȘtergere
  8. m-am nascut vara in (AUGUST) si iarna vreau caldura si vara vreau frig..deci eu ce sa mai cred=)) ?

    RăspundețiȘtergere
  9. :-? hmm, eu m-am nascut vara, imi place, dar nu-mi place canicula din timpul verii :-j :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu-s in iarna ( decembrie ) . Nu mai e mult ( ti-am reamintit ca sa vezi de pe acum ce cadou imi iei ) .. Nu ma omor cu iarna , imi place doar atmosfera Craciunului , Revelionul ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine naibii ca nu mai e mult. Vreo 2 saptamani si suntem in decembrie :-j :))

      Ștergere
    2. Da, eu doar ti-am reamintit :))

      Ștergere
  11. Eu ador amotimpul în care m-am născut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu ador vara:) posibil pentru ca m-am obisnuit cu ea. Cred ca odata ce am crescut in asa zisa "vara" imi place mai mult.Vara se ajungea la 43 de grade si iarna daca ajungea la -1 era o minune[Grecia]! Acum cand vad ca mercurul scade pana la -10, -15 nu imi vine sa cred [Austria]! Deci ramin la ideea ca depinde cum esti obisnuit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de persoana. E subiectiva treaba !

      Ștergere
  13. nascut iarna spre primavara:)) deci iubesc si iarna si primavara. paradoxal, nu si trecerea dintre ele: topirea zăpezilor, noroaie, astenie....- cât despre vară, nu. e prea cald. toamna îmi apare ciudată tare şi nu pot iubi ciudăţeniile, doar le studiez analitic, rece şi aproape de la distanţă...

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie imi place canicula! Sa ma prajeeeesc! Dar sunt nascuta toamna...

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu m-am nascut primavara dar imi place vara pentru ca nu este scoala si poti face ce vrei :x

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca toate anotimpurile au splendoarea lor...

    RăspundețiȘtergere
  17. M-am nascut vara, dar prefer toamna. :) Asa cum ai mai zis: gusturile nu se discuta. Ce-ar fi fost sa fim identici?! Groaznic! Diversitatea e in toate domeniile.

    RăspundețiȘtergere
  18. eu m-am nascut iarna si nu-mi place
    nu pot sa-mi fac si eu ziua in aer liber :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt ai putea :))
      Ar fi o chestie noua !

      Ștergere

Curaj :