30.05.2012

Posted by Flyerboy | File under :
Fac un apel la voi. La oamenii care trec pe aici zilnic sau chiar si intamplator. Dupa cum am demonstrat de-a lungul anilor , noi oamenii am reusit sa facem impreuna lucruri minunate. Atunci cand ne-am propus asta si atunci cand fiecare a pus osul la treaba cum a putut. Asa ca am hotarat sa pun si eu osul la treaba cum pot si cum stiu mai bine. Pe blog. 
Numele ei este Simion Daniela, are numai 21 de ani. Este studenta in Academia de studii economice din Bucuresti ( la buget chiar ), insa din pacate a fost diagnosticata cu :


1. Limfom Hodgkin clasic tip celularitate mixta

2. Chimioterapie pentru tumori


3. Pleurezie stanga in cantitate importanta


4. Sindrom inflamator biologic





Povestea ei o puteti citi aici in intregime. 


Asa ca va rog din suflet, daca aveti posibilitatea financiara sa incercam sa o ajutam. 

Daca nu aveti posibilitatea din punct de vedere financiar, macar dati mai departe povestea !


O puteti ajuta facand donatii in conturile:

Ron RO54BACX0000000756853000

Euro RO27BACX0000000756853001

Usd RO97BACX0000000756853002

Banca Unicredit Tiriac Bank, Sucursala Bucuresti Eroilor Br

Orice suma este binevenita! Dani va multumeste!

5 comentarii:

  1. E foarte frumoasa!Pacat ca e bolnava..

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu e mare şi o va ajuta..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Este greu cand auzi de oameni bolnavi, dar parca si mai greu cand acesti oameni abia si-au deschis aripile spre viata. Sper sa aiba noroc.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :