22.05.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Cred că majoritatea ştiţi care e treaba cu Dr.House. 
Adică, ştiţi despre ce e vorba . Nu mă mai obosesc să vă scriu descrieri despre el şi toate astea. 

Nu ştiu dacă e genial din pricina poveştii, a personajului, sau a actorului. Cred că toate 3 plus încă alte câteva motive m-au făcut să mă uit la serialul ăsta. 
Povestea lui House, un geniu neînţeles, şchiop sau mai bine zis un ticălos sarcastic. Un ticălos care ne-a cucerit pe toţi. 
Actorul. Oricine îl vede pe Hugh Laurie , îl vede pe Dr.House, tipu` ăla nesuferit din serialu` ăla de pe TVR . Şi e bine. Asta înseamnă că şi-a intrat excelent în rol . 

Aşa că eu zic doar atât : BRAVO !
Bravo producătorilor pentru idee, bravo pentru că l-au ales pe Hugh Laurie că actor principal, bravo şi atât !

PS : Mă gândesc serios să-l reiau ! :)


8 comentarii:

  1. nu-mi vine sa cred ca se termina:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Un serial superb,imi inveseleste ziua de fiecare data cand ma uit la el.Eu inca nu am ajuns la final,dar si eu zic acelasi lucru:BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
  3. la vara o sa ma uit si eu la el :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu l-am vazut dar am tot auzit de el :-s

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am pus si eu intr-o zi sa vad pilotul, dar nu m-a prea atras.. poate o sa-i mai acord o sansa, fiindca am auzit multe laude la adresa lui. oricum tipul mi se pare foarte fain :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Spre rusinea mea, habar nu am despre ce vorbiti. Nu l-am urmarit. :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :