20.05.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , ,
...fetelor...fara suparare, dar sunteti greu de inteles . Si o stiti si voi. Doar ca nu o recunoasteti mereu.( unele din voi mai niciodata)
Cand vine vorba de fete sunt multe lucruri pe care nu le intelegem. Sincer. Sunt foarte multe. Era la un moment dat la tv o reclama la o bere parca si mesajul era ceva gen : Barbatilor le plac lucrurile simple. Cred ca o stiti.
In fine, ideea e alta. E o chestie ce nu am inteles-o niciodata.
Acum ca na` ...avem feisbuc, comunicam onlain si toate nebuniile astea. Ca bine zicea Bia  cum ca acum nu mai  iese nimeni afara, la aer curat. Sa vorbeasca efectiv.
Am si uitat unde vroiam sa ajung
.......
.......
(dupa 5 minute de uitat pe pereti)

Asa. Gata. Deci. Prima faza care m-a deranjat si ma deranjeaza si pe care nu am inteles-o niciodata. De exempu vorbesti cu cineva din scoala/liceu pe feisbuc, pe mess, pe skype, pe ce vreti voi, dar cand il vezi face to face nici macar nu te saluta/nici macar nu va salutati. I mean...what the fuck. De ce cacat mai vorbti pe mess sau mai stiu eu unde , daca face to face nici macar nu va salutati. ( Sunt destule cazuri) - E absurd. Care mai e rostul comunicarii ?
Adica..pana la urma, mediul asta onlain ar trebui sa fie doar un mijloc secundar de comunicare, un intermediar.
Adica in alte cuvinte, daca nu ai curaj sa te bagi in seama cu ea, ii dai un like, un comment , vorbesti cu ea putin pe chat si apoi aia e. Padabim padabum uite magia.

A 2-a chestie care mi se pare total absurda e urmatoarea faza ( am patit-o de n ori) :  O fata te adauga pe tine ( baiat) pe feisbuc. Tu...bineinteles...dai accept. Te uiti la poze, mai un like, mai un comentariu si la un moment dat ( dupa nici 20 de minute) te bagi in seama cu ea pe chat.
Si vine si replica ei care iti taie macaroana : Ce te bagi in seama ?! Esti obsedat  ?
Pai cum pusca mea vine asta ? E ca si cum te-ar suna unu al carui numar nu il ai si daca i-ai raspunde ar zice : De ce raspunzi ? Ma cunosti cumva?
Si mai ales daca iti da add o fata care din pozele de pe feisbuc arata ca nu prea are haine, sau ca nu prea le poarta. Pai sincer acum....cum rahat sa nu dai accept si sa incerci sa te bagi in seama cu ea? Hai sa fim seriosi.
Nu stiu daca vi s-a intamplat si voua baieti. Dar acum serios : WTF !
Fetelor...NU SUNTETI MAI INTERESANTE/SEXOASE/JMECHERE/ETC.
MAI RAU NE BAGATI IN CEATA !





31 de comentarii:

  1. Mi-a placut... acum vezi si tu cum te descurci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc din rasputeri. :D

      PS : Sa nu se inteleaga ca generalizez!

      Ștergere
  2. Auuu ! :)))) Adevarul e ca majoritatea lumii, nu in special fetele, fac chestiile astea. ABSURD !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba cam da. Pentru ca in primul rand baietii nu se baga in seama pe facebook cu alti baieti.
      Si apoi, daca e invers, adica daca baiatul adauga fata ca prietena e aceeasi chestie : Ce ai de te bagi in seama? Esti obsedat ?
      Parerea mea !

      Ștergere
  3. Păi de ce vă băgați în seamă cu fetele astea, ca mai apoi să ne spuneți că nu ne înțelegeți?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai am zis. Daca fata aia de pe facebook poarta mai multa piele decat haine...deh....suntem baieti.
      Oricat de mult ne-am civiliza noi, la radacini suntem animale :D

      Ștergere
    2. Noi baietii ! Sa nu se inteleaga altfel !

      Ștergere
    3. Mai cunosc așa, cam ai dreptate.
      Da nu uita, ceea ce se cere se vinde, cumpărători de nota 10 sunt rari, iar marfăde nota 10 este și mai rară.(sper că nu am jignit pe nimeni)

      Ștergere
    4. Stiu. Sunt constient de asta !
      Asta e. Ne adaptam. Ne descurcam noi cumva !

      Ștergere
  4. =)))genial ai pus punctu pe I pt cine se simte ca face asa:))imi place

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate probleme cauzeaza si facebook-ul asta :)) Bine ca mi l-am sters, dar in orice caz. Daca intra cineva pe mine si nu aveam chef de vorba, pur si simplu nu raspundeam.Nu cred ca era nevoie sa dau replici " inteligente" gen obsedatule sau mai stiu eu ce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Asa ar fi normal. Dar deh. Ce mai e normal acum ?

      Ștergere
  6. Prima faza: mi s-a intamplat si mie de n ori! :)) si cu fete, si cu baieti... si nu numai pe fb.
    Hai sa zicem ca ma intalnesc azi cu mai multi.. iar prietenii mei isi aduc si ei mai mult prieteni... a doua zi pe strada prietenii prietenilor nici nu ma mai saluta pe strada... :| si dupaia mai si zice: "Ca am vazut-o pe aia pe strada dar nu m-a salutat... "
    WTF?!

    RăspundețiȘtergere
  7. uuu....postul asta e foarte tare:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai era o reclamă la tv: fetele astea, e atât de greu să le faci pe plac! :P

    RăspundețiȘtergere
  9. :d prefer sa tac :) eu pasaportez repede baietii de pe facebook :D deci nu le trimit cereri :)) cred:-s
    dar si voi sunteti complicati!

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Suntem prea complexe :D :D Dar nici cu voi nu mi-e rusine :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie mi se pare destul de enervant cand cineva te saluta te intreaba ce faci si dupa te intreaba daca ai prieten.:-??
    Deja am invatat ca aproximativ toti baieti care ma saluta pe facebook ma intreaba asta :|

    RăspundețiȘtergere
  12. hmm pun o poza p facebook si imi dau like :X si ma si etichetez=)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Feisbuc ... nu ne cunoastem dar ne prefacem pe feisbuc ca da ...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma bucur ca ai facut o astfel de postare. Eu nu mai am feisbuc de 3 ani cred.Cand mi-am facut eu nu aveau cunoscutii mei si dupa o perioadade timp, devenise deja un Trend sa faci parte din acesta retea de socializare :). Ce nu am inteles eu in tot acest fb este chestia cu adauga locatia : lucruri de genu' :"acasa cu mama, facem prajituri" sau "am luat Bac-ul cu.." este chiar atat de necesar sa stie lumea???Sau cand sufera cineva, nu cred ca este chiar un lucru de aplaudat ca te compatimesc toti in comentarii ca ti-a murit catelul sau pisica sau te-a parasit iubitul/iubita...iti trece supararea cu un like???atunci este bine ca generatie fb vedea viata asa in roz!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :