11.05.2012


...păreri şi impresii !

     Alaltăieri am stat mai toată ziua prin centrul vechi. Atâta lume pe acolo n-am văzut de când sunt. Mă simţeam că la Mondiale. Mii de fani cu steaguri, fulare, tricouri. Care mai de care, madrileni, basci. Ce să mai, atmosfera de finală.
Treabă bună e că toată lumea de acolo era veselă. Ori au adus spaniolii ăştia veselie ori ce naiba s-a întâmplat, că lumea zâmbea, era fericită, romani , spanioli, petreceau împreună ! ( fetele la fuste scurte,decoltee generoase, aşaaa...să tot vina spaniolii :)) )

Şi vreau să zic că finală asta a prins extrem de bine României.
E exact ce aveam nevoie pentru a încerca să ne mai reparăm imaginea internaţională.
Am fost şi prin fanzonurile din Piaţa Constituţiei , respectiv cel de la Ateneu. Atmosfera de la Ateneu.Genială!

Erau pe puţin 2-3.000 de fani, toţi în tricourile celor de la Athletico Madrid, cântau, dansau.
Frate, dar sunt spaniolii ăştia nişte băutori....într-un stil. Sânge latin ce pot să zic.Era ora 3 după amiază şi ei erau sparţi de beţi !

Ignorând cei doi fani ai Craiovei care au intrat pe teren în timpul meciului şi bătaia din Centrul Vechi dintre galeria Craiovei şi peluza sud a Stelei , a fost bine.

Voi ce credeţi ? A prins bine finala asta României ? 




6 comentarii:

  1. :)Şi totuşi..a câştigat Madridul!

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost ceva frumos ...ce ai vazut la noi sau la tv se vedea si in alta parte daca se juca :))deci....nu am fost unici deloc =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am dat dovada si noi ca putem organiza ceva bine .

    RăspundețiȘtergere

Curaj :