04.05.2012

Posted by Flyerboy | File under :


De câte ori nu v-aţi pus întrebări de genul : 
 - Cine sunt? 
 - Ce vreau de la mine ? 
 - De la viaţă  ? 
 - Îmi plac castraveţii muraţi ? 
 - Ai şosete curate ? 
 - Oare pot strănuta cu ochii deschişi ? 




Am zis că...dacă tot se poartă interviurile astea şic aşa...să fac şi eu unul...cu mine. 


De când ai blog?
Păi, Flyerboy îl am din decembrie 2009. De fapt nu, stai...profilul blogger e din 2009. Prima postare pe Flyerboy e din iulie 2010. 
Şi să ştii că nu am uitat în iulie 2012 că am împlinit 2 ani de blogging în blogspot da? :-w


Ce te motivează să scrii  ?
Nimic special. Scriu pentru că îmi place, pentru că mă răcoreşte. Aici îmi descarc toate frustrările şi toţi nervii. Cred că de-aia am devenit aşa calm de ceva timp. Sunt mai calm decât o furtună de vară !


Ce părere ai despre situaţia pufuleţilor cu surprize în România ?
E multe rebuturi!


Dacă ar fi să schimbi ceva la trecutul tău ai schimba ? Şi ce ?
Bună întrebare după cea anterioară! 
Da. Aş schimba o singură chestie. Nu pot să spun ce!


Îţi place să bei ?
Mănânci calule ovăz? 


De ce îţi place să bei ?
Tu de ce respiri?  


Dacă ai fi preşedinte, care ar fi prima ta decizie ? 
Aş legaliza traficul cu cornuleţe făcute de bunica !


Ce telefon ai ?
Mobil ! Ştii ?! Există aşa ceva!


Ce fel de muzică asculţi ?
Toate genurile. Dar genurile mele preferate e Fuego. 
Da....Fuego e acum un gen de muzică ! 
Şi Hruşcă!


Când te c*ci, tu te c*ci normal sau în sus ca ursu` ?
Da.


Ce crezi despre bloggerii care copiază postari întregi fără să ceară voie ?
Am 2 cuvinte pentru ei : Să le fie ruşine !


În încheiere spune-ne ceva interesant !
DA!


PS : Acest interviu este un pamflet şi trebuie tratat ca atare !  

17 comentarii:

  1. bn ca nu ai facut cu mine interviu=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştii ce-mi place cel mai mult?:)) Că în unele întrebări te iei singur la mişto :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E in totalitate ironic ! :D
      Deci nu imi dau cu stangu` in dreptu` :))

      Ștergere
  3. Cornuletele bunicii zici? Pai te sustin din toata inima daca ai de gand sa cauti o solutie pentru legalizare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Promit sa ma revansez. Cu ce sa fie cornuletele? :))

      Ștergere

Curaj :