14.05.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,




Partea 1      aici
Partea a 2-a aici  
Partea a 3-a aici
Partea a 4-a aici
Partea a 5-a aici



Datorită a ceea ce au aflat ieri, ştiau că nu vor mai putea fi la fel de “liniştiţi” cum au fost până acum. Îi apăsau foarte tare problema cu fata asta misterioasă Brooke … 
-Chris: Frate … Ce facem ? Mie mi se pare că e puţin sărită !
-Karl: Probabil e, dacă are planuri aşa de ciudate … Zic să nu mai ieşim cu nimic în evidenţă, cel puţin să încercăm să evităm vreun conflict.
-Chris: Adică să ne purtăm normal ?
-Karl: Eu aşa aş zice … Poartă-te cu ea că până acum.
-Chris: Şi cu Billy ce facem ?
-Karl: Nu îi spune nimic despre ce am auzit …  Ştii bine sau cel puţin cred că ai observant că îi place puţin aşa de ea.
-Chris: Putin mai mult chiar … Deci aşa rămâne . 
Au mers ca de obicei la şcoală, ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat. În pauză mare s-au întâlnit toţi în holul şcolii, pentru prima dată în ziua respectivă. Karl şi Chris nu au scos nici o vorbă despre cele întâmplate cu o zi înainte în faţa lui Billy, încercând să-l ferească de o posibilă dezamăgire sau alarmare. Billy le vorbea foarte entuziasmat despre jocul pe care i-l cumpărase tatăl lui şi cu care s-au jucat şi băieţii. Cei doi păreau a fi atenţi, însă mintea le era în altă parte ( problema cu Brooke ) şi răspundeau doar cu : “ aha …”, “ da …” .
                -Billy: Băi, ce aveţi ? Aţi fumat iar ?
                -Karl: Ce ?? Nu… Nu !
               -Chris: Nu prea am dormit aseară… a venit Karl la mine şi ne-am uitat până dimineaţa la un film.
               -Billy: Aha… I-auzi !
Exact în momentul acela trece pe lângă ei Brooke. Se opreşte, se uită fix la Karl. Îl făcea din priviri … Acesta nu i-a dat mult timp apa la moară, pentru că nu a mai avut când. Atunci Billy i-a simţit parfumul, s-a întors imediat spre ea. Era terminat … iar cei doi se uitau “dezgustaţi “ la el : 
                -Chris: Ce faţă de mormoloc îmbătat are ! :-s
                -Karl: Aşa arăţi şi tu când îţi vezi familia pe la Discovery.
                -Chris: K
               -Billy: Hei voi, gura ! Port şi eu o discuţie cu o persoană normală în sfârşit.
               -Chris: ( şoptindu-i lui Karl ) Dacă şi ea e normal, atunci eu am să mă îmbrac numai în colanţi de latex.
Billy a continuat discuţia cu Brooke până când s-a sunat de intrare. Karl avea ora de fizică împreună cu ea.
-Brooke: Karl ? Intrăm la oră ?
-Karl: Hmh … Mda … Ok !
-Brooke:Haide ! Ah ! … Chris, ţi-ar arăta nişte picioare foarte frumoase colanţii ăia !
Brooke l-a luat de braţ pe Karl şi au plecat spre clasa. Lui Billy i s-a părut suspect faptul că cei doi am plecat la braţ. S-a întors spre Chris :
-Tu ştii ceva ce eu nu ?
-Chris: Ce te uiţi frate la mine ? Semăn eu a Maică Tereza ?
-Billy: Ciudatule ! …
-Chris : Vorbea ăla care visează zâne ucigaşe.
Între timp, Brooke şi Karl au intrat în clasă. Ea şi-a lăsat ghiozdanul pe bancă şi i-a spus lui Karl:
-Diseara, la ora 23:00, în vechile vestiare ale echipei de basket ale şcolii. Te aştept singur. Să porţi ceva drăguţ !
Ca prima instanţă Karl nu a ştiut ce să răspundă. A fost complet luat prin surprindere, însă Brooke a luat asta ca pe un răspuns pozitiv. I-a făcut provocator cu ochiul, crezându-l pe Karl cucerit de farmecele ei. 
Ora de fizică s-a terminat şi Karl s-a întâlnit în curtea şcolii alături de Chris cum au stabilit :
Chris: - Ce ai făcut frate ? Ce ţi-a zis ?
Karl:  - Cine mă ?
Chris:  - Eşti prost sau ce ? Brooke.
Karl: - Aaa.. Aaa ! Nimic mă … Nimic.
Chris: - Eşti sigur ?
Karl: - Mda … Absolut.
Chris: - Sper că nu vei lăsa o duduie să intervină între noi, nu ?
Karl: - Fii serios … Nici nu îmi place de ea !
Chris: - Sper … 
Orele s-au terminat şi au plecat toţi trei spre casă. Billy şi Chris tot făceau glume pe seama profului de istorie, dar Karl nici nu băga de seamă. Era prea prins cu gândul la invitaţia pe care a primit-o de la Brooke. Nu ştia ce să facă … Dacă ar fi bine pentru el şi pentru ceilalţi doi să se întâlnească la locul stabilit de ea. Mai avea timp până diseară să se gândească la ce să facă … Nu era grabă.
Billy: - Ba, ce ai ? Zici că eşti mama când încearcă să umble pe calculator … Aşa pierdută ! Nu mă face să îţi zic că semeni cu ea.
Chris: - Şi tu deştept ( Billy ) … 
Billy: - Tu aşa prost ?
Karl: - Terminaţi …
Chris: - Deci ce ai ?
Karl: Nimic ! 


În sfârşit Karl a ajuns acasă … Era terminat după o zi în care a stat pentru prima dată toate orele la şcoală. Şi-a făcut un duş repede. Îi tot răsunau în cap vorbele lui Brooke : “ Diseară, la 23:00 … “. A vrut să nu se mai gândească la ea, dar nu putea. Era prea bizară întâlnirea, dar era prea curios să nu se ducă şi să vadă despre ce era vorba sau ce planuri avea Brooke. Se făcuse ceasul 22:15 … Nu mai avea mult timp la dispoziţie să se gândească la ce urma să facă … Era tentat să se ducă, dar nu era sigur că este bine să o facă …
Atunci sună telefonul: “ Chris “
Karl : - Ce mai vrei mă ?
Chris : Să văd ce faci …
Karl : Mă vopsesc .
Chris : - Cred că te-ar prinde bine roşcatul !
Karl : - Da, asta era ideea. Deci ce vrei ?
Chris : - Mă gândeam să ne întâlnim la mine toţi trei … Mai vorbim. Nu am mai stat demult toţi o noapte întreagă.
Karl : - Nu, nu pot în seara asta.
Chris : - De ce ?
Karl : - Sunt obosit …
Chris : - `Ai mă ? Că ţi-ai folosit nucă aia pentru 5 minute în fiecare oră ?
Karl : - Da, frate … Am avut 7 ore, deci 35 de minute irosite gândind. Am obosit să o fac … Îi voi da o pauză  micuţului.
Chris : - Faci cum vrei .
Karl : - Noapte bună şi ţie.
“Bun. Mă duc frate … Ce am de pierdut ? Adică, doar nu mă omoară acolo. Poate vrea doar să vorbim şi să-mi facă o propunere. Să ne facă o propunere.”
În sfârşit se hotărâse … Şi-a luat pe el un tricou trandafiriu, când i-a sunat telefonul: ( Unknown number )
Sper că vii !
Karl : - Cine este ?
Brooke.
Karl : - Da, vin.
Brooke : - Bun.( Convorbirea s-a închis )


Ajuns în fata vestiarelor cele vechi avea reţineri în a intra sau nu … Locul ăla era aşa de pustiu . Putea să se întâmple orice acolo, că nimeni nu ar fi auzit.
Brooke : - Hai intră .
Karl : - De ce nu ieşi tu ?
Brooke : - Nu îţi fac nimic. Asta doar dacă nu îţi este teamă de o fată …
Karl : - De una normală , nu, nu mi-e frică.


A intrat înăuntru … Brooke a închis uşa vestioarelor. Nimeni nu mai intră sau iese, până când doreşte ea.




                                       - VA URMA - 

de  Ştefania

9 comentarii:

  1. vrei sa scoti o carte in direct si in reluare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, atat de tare povestea! Incep sa ma indragostesc de toti, mai putin de Brooke... :-?

    Ps: ce zici de un schimb de link? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. e ceva diabolic la mijloc aa?:-w sau e ceva mai romantic pe acolo?:)) :D in orice caz, vreau continuarea :)
    am citit si 5 :D dar n-am lasat comentariu:D

    RăspundețiȘtergere
  4. si am observat ca lucrati in echipa : bravo voua :) >:D<

    RăspundețiȘtergere

Curaj :