31.05.2012



   Nu mai suport oameni buni. Peste tot se vorbeşte despre cum a luat Bute bătaie de la englezu ăla cu un nume pe care te fereşti să-l pronunţi să nu se interpreteze, Froch parcă se chema !
În fine. Citeam ieri pe blog la Cabral un articol foarte interesant în care zicea că noi suntem obişnuiţi în felul următor. În momentul în care România câştiga un meci cu Germania ( ceea ce e imposibil ) spunem : I-am bătut pe nemţi de le-a sunat apa în cap. Asta chiar dacă abia am bătut. Sau dacă nemţii ăia au jucat cu juniorii. Noi i-am bătut.
Dar dacă România ia bătaie spunem : " Dă-i dracu` . Ai văzut ce le-a făcut Germania. Păi cum să-i baţi pe nemţi ? Nu puteau ăştia să-i bată nici într-o mie de ani. "
Încă o chestie despre care m-am săturat să aud vorbind. Locul obţinut de Mandinga la Eurovision.
Doamne ce forfota era după ce în prima semifinală am fost primii care am mers în finală. Deja se întrebă : " Păi dacă o să câştigăm unde organizăm  ? "
În primul rând , ordinea în care au fost zise ţările care merg în finală era aleatoare.
În al doilea rând , au fost melodii de 10 ori mai bune decât a noastră. Şi partea tristă e ca şi în selecţia naţională au fost melodii mai bune decât a celor de la Mandinga. De exemplu cea a lui Cătălin Josan. Dar asta e...
Locul 12. Păi să zicem mersi.

Hai să vă mai zic o chestie. Lumea e intoxicata de ştiri negative . Ştirile de la ora 5 sunt cel mai bun exemplu. Acolo n-ai să vezi ceva de bine. Crime, violuri,incendii. Nu zic că nu ar trebui date pe post, dar de ce caută numai ştiri de-astea ! Ideea e ca şi noi suntem de vină. Suntem de vină pentru că înghiţim informaţiile alea fără să le mestecăm. Nu filtrăm informaţia.  ( A nu se înţelege că generalizez )

De ce nu vorbeşte nimeni de aurul de la Campionatele Europene de  gimnastică. De medaliile aduse. Se pare că România reintra pe un curs ascendendt în gimnastică, unde am fost mereu buni.
De ce nu se vorbeşte despre succesul lui Cristian Mungiu la Cannes. Premiul pentru cel mai bun scenariu şi premiu pentru cea mai bună actriţă : Cosmina Stratan, Cristina Flutur.


Păi să vă zic de ce. Pentru că senzaţionalul vinde.Presa de azi asta aşteaptă. Să vadă pe cineva la pământ să-l poată critica.
Are un vecin de-al meu o vorbă : De pe margine toţi suntem antrenori.

Ar fi cazul să ne trezim !





19 comentarii:

  1. Subscriu!
    Unchiul meu numeşte ştirile de la ora 5 "Crimă şi pedeapsă". Mă întreb ce s-ar fi întâmplat dacă Dostoievski ar fi trăit în România zilelor noastre!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate intru totul in acest articol

    RăspundețiȘtergere
  3. plm poti sa mai adaugi ca se face un blat ca romania sa castige contra spaniei , germaniei,braziliei si o baga pe aia mama ce buni suntem =))dar de blat nu se vb...iar cand ne prind aia 12-0 direct ...WOW

    RăspundețiȘtergere
  4. =)) Senzational, iti zic, senzational! :))
    Nu-ti faci o emisiune, ce zici? :> :))
    Ai face o gramada de bani :D
    Suuuuper adevarata poza! :)) :X :>

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam asa s-a nascut Otv, din senzational si uite ca a facut diaconescu la bani, cu gramada, baiat descurcare.
    Chiar daca e adevarat, tot mi se pare penibil si ar trebui taiate anumite emisiuni.

    RăspundețiȘtergere
  6. prietene, daca nu suporti ca se vb despre Bute, tu de ce ai facut postarea asta despre el? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai citi postarea cu atentie ai intelege ca nu e vorba de faptul ca nu suport sa se vorbeasca de Bute. E vorba ca mass media stie sa vanda doar stirile negative. Stii cat s-a vorbit la tv de succesul fetelor la gimnastica? Nici macar o zi. Despre infrangerea lui Bute se vorbeste si acum. Nu prea e corect.

      Ștergere
  7. Păi, ar cam fi cazul. Dar minţile fumate nu pot vinde ştiri pozitive, deci: la ce te aştepţi?:))
    Dacă Pătrăţel, mai sus, se intreba ce ar face Dostoievski în România cotdiiană, eu spun doar atât:

    AVEM NEVOIE DE UN VLAD ŢEPEŞ!:)) Doar să mai "cureţe" împrejurimile.

    Mă bucur să te găsesc în formă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu ideea Vlad Tepes. Ne-ar mai trebui unul.

      Ma bucur si eu ca ai revenit pe la mine :)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Ar trebui sa ne trezim cat mai repejor.

      Ștergere
    2. mda:-j ar trebui:D

      pan' atunci La multi ani!:X

      Ștergere
    3. La multi ani si tie copil cu minte ! :)

      Ștergere
  9. Flyerboy, depinde ce bloguri citesti. Eu eram plictisita de articolele despre gimnaste si despre Mungiu. S-a scris si despre ei, asta vreau sa spun. Si s-a scris bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e vorba numai de bloguri. Peste tot. Pe strada, in metrou. Peste tot!

      Ștergere
    2. Bine ca nu circul cu metroul. :))
      Dar aud povesti superbe in troleibuz, cum a fost aia cu dinozaurii. :))

      Ștergere

Curaj :