07.05.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , ,

Limba română conţine diacritice, caractere ce fac să putem deosebi cuvinte precum "fată" de "faţă" şi alte exemple.

Campania «Folosim DIACRITICE» are ca scop introducerea diacriticelor pe site-urile şi blogurile româneşti.

Cum prea bine ştim cu toţii, româna este o limbă frumoasă, care totuşi conţine şi aceste caractere, ce sunt folosite încă din prima zi, când învăţăm să scriem.

Noi trebuie să iubim limba română, să folosim diacritice!


PS : O să incerc să folosesc cât de des pot diacritice!

13 comentarii:

  1. Ai o leapsa de la mine :X:X http://mistocareala.ro/leapsa-20-sportul/

    RăspundețiȘtergere
  2. credeam ca folosirea prezervativelor =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Limba romană este o limbă frumoasă și nu ne-o putem imagina sau mă rog, nu mi-o pot imagina fără diacritice. Cum arată examenul scris de la Limba și Literatura Română fără diacritice? Cu siguranță nu bine... Sunt cu voi și susțin și eu campania... deci să curgă diacriticele pe toate blogurile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Limba română e complexă..mult prea complexă penru unii:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Cu cât mai mulţi cu atât mai bine !

      Ștergere
  6. As folosi si eu mai des diacriticele dar am tastatura setata pe "english" si asa m-am obisnuit de foarte mult timp... :( imi e cam greu sa schimb, dar tot ce se poate pe viitor :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sustin campania, numai ca scriu cu diacritice doar pe blog, comentez fara !

    RăspundețiȘtergere

Curaj :