18.05.2012

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Gasit-am pe un site foarte misto  : studentul.info niste ponturi de deserturi foarte tari si foarte usor de facut. Si am zis ca daca tot dati pe la mine sa va fac putina pofta ( stati calmi, nici eu nu le-am facut si inca imi curg balele cand ma uit) 
Ei acolo pun vreo 5 deserturi, dar unul mi-a atras atentia in mod special : 

Fructe asortate in ciocolata
Fruitkebab
Ai nevoie de: betisoare pentru frigarui, fructe(banane, kiwi, mar, etc.) si ciocolata
 

Mod de preparare: Se curata si se taie fructele alese in cuburi sau felii mai groase, apoi se infing asortat in betisoarele de frigarui. Foloseste un ceaunel sau ibric pentru a topi ciocolata si dupa ce aceasta este lichida se toarna peste betisoarele cu fructe cat sa le acoperi cat mai mult. Se servesc reci!


Pofta buna >:) 


PS : Asa-i ca arata bine? 

Voi ce retete d-astea usor de facut mai stiti ? 

10 comentarii:

Curaj :